Dexist Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik heb een vraag over nintendogs als je met een hondje speelt dan gaat he leven van dat hondje door maar wat dan als je die ds uit doet gaat het leven dan neit door? Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Normaal gezien niet.. Anders zou het wel gek zijn als je na 3 maand terug gaat spelen Moved to Overige Genre's forum Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Kan je het dan wel opslaan of niet? Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik heb net ondervonden, als je de DS uitzet dat het leven van je hond dus wel gewoon voortgaat. @ Shin Shan: Je kan het opslaan ja. Reageren
XoIN Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 het wordt tijd dat ik ook een DS koop beetje afleiding voor snachts Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dus hij word gewoon ouder? Reageren
killarboy Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Jep, mijn zus heeft het spel ook, ik heb het een kwartier gespeelt en was het al beu . Als je een paar dagen niet speelt zal je je hond zeker zien groeien, vooral bij de grotere rassen zoals de Labrador enzo... Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je hond zal altijd een puppy blijven, als je een tijdje niet speelt is hij/zij erg boos, uitgehongerd en uitgedroogd. Ten gevolge hiervan zal hij ook minder tot helemaal niet luisteren. Maar je pup kan nooit dood gaan. Reageren
killarboy Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je hond kan ook weglopen, na een tijdje komt hij wel terug. Maar je hond groeit hoor, mijn zus heeft een volwassen Labrador. Reageren
XoIN Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 je weet als vast wat ik ga doen als ik genoeg geld help nintendogs!!! Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Je hond kan ook weglopen, na een tijdje komt hij wel terug.Maar je hond groeit hoor, mijn zus heeft een volwassen Labrador. Je hondje wordt niet volwassen, en als je mij niet gelooft, geloof dan de makers van het spel: Bewerkt: 30 oktober 2005 door jowx Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Kan je zelf kiezen wat voor een hond? Reageren
rick15465 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ja en niet er zijn 3 versie's daar moet je een uit kiezen.het gaat zo: In het begin heb je 1000euro en met dat geld kun je een hond kiezen als hij niet te duur is dan nog wat wedstrijden winnen om nog meer honden te krijgen. Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Kan je zelf kiezen wat voor een hond? Ja tuurlijk, je hebt 3 ''versies'' waarin allemaal verschillende rassen zitten. Chihuahua & Friends: - Chihuahua. - Duitse herder. - Cavalier King Charles Spaniel. - Yorkshire terrier. - Sheltie. - Boxer Labrador & Friends: - Labrador retriever. - Dwergpoedel. - Welsh Corgi Pembroke. - Dwergschnautzer. - Dwergpincher. - Shiba Inu. Dachshund & Friends: - Dwergtackel. - Mopshond. - Golden retriever. - Beagle. - Shih Tzu. - Siberische husky. --- Na het halen van bepaalde punten/doelen/scores krijg je puppy's uit andere versies in je kennel! En als je iemand kent die ook nintendogs heeft maar dan een andere versie, dan komt zijn/haar hond ook in jouw kennel! Dit gebeurt bij het ontmoeten met behulp van de ''Bark Mode''. Bewerkt: 30 oktober 2005 door jowx Reageren
Dexist Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb het spel nu eindelijk en ik heb de dachshund and friens en ik heb al een puppy uit een andere fersie vrij en in de loop der tijd krijg je alle!!!!!! puppys greetzzy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.