Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Wie vindt jij wie eruit moet in Big Brother? zeg het hier! Voor mij moet Menno eruit! Bewerkt: 29 oktober 2005 door Juice Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat is Big Brother ? Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 eene tv programma Reageren
Jowx Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat is Big Brother ? Kort uitgelegd: Een programma waar ze een x aantal mensen in een huis droppen en dag en nacht filmen, om de paar weken moet er iemand uitgestemt worden en wie als laatste overblijft wint een geldbedrag. Het programma zelf is wel leuk maar dat stemmen is allemaal doorgestoken kaart. --- Van mij mag iedereen dat huis uit. Reageren
Upstream Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 afschuwelijk dat programma, gewoon niet te volgen sorry hoor. heb het gehad met die reality programmas Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hahaha ik vind het eigenlijk wel een lachuh programma. Ze moeten allemaal missies doen en als ze die missie verliezen moeten ze een week lang van alleen brood en water leven en voor de rest he-le-maal nix Reageren
Upstream Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hahaha ik vind het eigenlijk wel een lachuh programma. Ze moeten allemaal missies doen en als ze die missie verliezen moeten ze een week lang van alleen brood en water leven en voor de rest he-le-maal nix ik versta nooit wat ze zeggen :$ maar zoals jij het brengt komt het nog best wel leuk over, misschien een keer proberen te kijken Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 van maandag t/m vrijdag op Talpa Reageren
Thabit Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik kan het zelf niet kijken, maar het lijkt me niet veel aan. Maar er is wel heel veel aandacht voor op het internet. Fok heeft een weblog over BB, je ziet op gewone sites ook wel BB verschijnen, en er zijn een heleboel BB logs bij web-log. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Pff , zo'n dom programma . Ik ga het ééns kijken . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Het is in de eerste paar weken niet zo leuk! Maar nu wordt het leuk, ze krijgen meer ruzie. Het is best lachen, ik kijk BigBrother5 en ik zit meestal op dit forum! Joost moet blijven, en Rob of Roel moet eruit. Die Chantal is ook best wel een teefje. Lieske is lief! :$ Meer informatie en het laatste nieuws kijk op: www.bigbroter.tv of www.bb5.nl Ruurd31.. :'D Bewerkt: 12 november 2005 door ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik vind dit echt een stom programma, echt saai. Reageren
Juice Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Het is in de eerste paar weken niet zo leuk! Maar nu wordt het leuk, ze krijgen meer ruzie. Het is best lachen, ik kijk BigBrother5 en ik zit meestal op dit forum!Joost moet blijven, en Rob of Roel moet eruit. Die Chantal is ook best wel een teefje. Lieske is lief! :$ Meer informatie en het laatste nieuws kijk op: www.bigbroter.tv of www.bb5.nl Ruurd31.. :'D Dido is een lekker ding! en Roel moet ook blijven. Ik ben voor Roel en Dido Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Ik kijk nu weer ff Big Brother, maar ben meer bezig met dit forum. Maar er is een feestje in hun huis, best maf iedereen gaat zingen. En die Dido die je zo lekker vind he stond ff in haar string :$ , jammer Juice je hebt wat gemist haha. Ruurd31.. :'D *Edit: Gerart Joling is in het Big Brother huis. Bewerkt: 15 november 2005 door ruurd31 Reageren
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik kijk nu weer ff Big Brother, maar ben meer bezig met dit forum. Maar er is een feestje in hun huis, best maf iedereen gaat zingen. En die Dido die je zo lekker vind he stond ff in haar string :$ , jammer Juice je hebt wat gemist haha.Ruurd31.. :'D *Edit: Gerart Joling is in het Big Brother huis. ja ik heb het gezien ze moesten 24 uur achter elkaar, aan elkaar door zingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.