Jump to content

Big Brother

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie vindt jij wie eruit moet in Big Brother? zeg het hier!

Voor mij moet Menno eruit!

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:
Wat is Big Brother ?

Kort uitgelegd:

Een programma waar ze een x aantal mensen in een huis droppen en dag en nacht filmen, om de paar weken moet er iemand uitgestemt worden en wie als laatste overblijft wint een geldbedrag.

Het programma zelf is wel leuk maar dat stemmen is allemaal doorgestoken kaart.

---

Van mij mag iedereen dat huis uit. :D

Geplaatst:

hahaha ik vind het eigenlijk wel een lachuh programma. Ze moeten allemaal missies doen en als ze die missie verliezen moeten ze een week lang van alleen brood en water leven en voor de rest he-le-maal nix

Geplaatst:
hahaha ik vind het eigenlijk wel een lachuh programma. Ze moeten allemaal missies doen en als ze die missie verliezen moeten ze een week lang van alleen brood en water leven en voor de rest he-le-maal nix

ik versta nooit wat ze zeggen :$

maar zoals jij het brengt komt het nog best wel leuk over, misschien een keer proberen te kijken :)

Geplaatst:

Ik kan het zelf niet kijken, maar het lijkt me niet veel aan.

Maar er is wel heel veel aandacht voor op het internet.

Fok heeft een weblog over BB, je ziet op gewone sites ook wel BB verschijnen, en er zijn een heleboel BB logs bij web-log.

• 2 weken later...

Het is in de eerste paar weken niet zo leuk! Maar nu wordt het leuk, ze krijgen meer ruzie. Het is best lachen, ik kijk BigBrother5 en ik zit meestal op dit forum!

Joost moet blijven, en Rob of Roel moet eruit. Die Chantal is ook best wel een teefje. Lieske is lief! :$

Meer informatie en het laatste nieuws kijk op: www.bigbroter.tv of www.bb5.nl

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Het is in de eerste paar weken niet zo leuk! Maar nu wordt het leuk, ze krijgen meer ruzie. Het is best lachen, ik kijk BigBrother5 en ik zit meestal op dit forum!

Joost moet blijven, en Rob of Roel moet eruit. Die Chantal is ook best wel een teefje. Lieske is lief! :$

Meer informatie en het laatste nieuws kijk op: www.bigbroter.tv of www.bb5.nl

Dido is een lekker ding! en Roel moet ook blijven. Ik ben voor Roel en Dido

Ik kijk nu weer ff Big Brother, maar ben meer bezig met dit forum. Maar er is een feestje in hun huis, best maf iedereen gaat zingen. En die Dido die je zo lekker vind he stond ff in haar string :$ , jammer Juice je hebt wat gemist :engel: haha.

*Edit: Gerart Joling is in het Big Brother huis.

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Ik kijk nu weer ff Big Brother, maar ben meer bezig met dit forum. Maar er is een feestje in hun huis, best maf iedereen gaat zingen. En die Dido die je zo lekker vind he stond ff in haar string :$ , jammer Juice je hebt wat gemist :engel: haha.

*Edit: Gerart Joling is in het Big Brother huis.

ja ik heb het gezien ze moesten 24 uur achter elkaar, aan elkaar door zingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...