Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Haha vanavond weer Big Brother, ik ga het weer ff kijken. Die ruzies kun je het meest omlachen haha. Die ®oel is een echte aparte versieder. Ruurd31.. :'D , Vraag: Wie worden nu allemaal genomineerd? (4stuks geloof ik) Reageren
Juice Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ja 4 stuks. Nu wil ik dat Chantal eruit gaat. Ik denk dat: Roel, Rob, Dido en Joost genomineerd komen te staan. Ik DENK dat alleen maar hé! Dido en Roel moeten erin blijven Ciao, Juice Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Die Chantal wil een kind, via een anders sperma. Heel vreemd figuur, en dan bieden ze haar ook nog aan "man gezocht". Achja ik hoop dat Chantal er ook uitgaat. Chantal, Dido, Joost en Rob worden genominieerd. Ik was trouwens ook aardig blij dat Tanja eruit was Ruurd31.. :'D Reageren
Juice Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ja, Ik vond het ook goed toen Tanja eruit ging.. Oja en die Nathalie heeft echt een rotstreek uitgehaald met dat bed . Ik zou het haar nooit vergeven! Juice Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik vond het ook een gemene streek van Nathelie, en dan die knuffel ook nog. Wat gemeen, ik ben blij dat die ouders van Roel en Nathelie ook boos waren. Ik denk dat Nathalie wel een grote kans heeft om BB te winnen. Ruurd31.. :'D Reageren
Juice Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik vond het ook een gemene streek van Nathelie, en dan die knuffel ook nog. Wat gemeen, ik ben blij dat die ouders van Roel en Nathelie ook boos waren.Ik denk dat Nathalie wel een grote kans heeft om BB te winnen. Ruurd31.. :'D Ja ik denk het ook. Maar ik blijf voor altijd voor Dido Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.