Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Yo allemaal ik probeer eens iets in VC te zetten. Ik bouw de txd en als ik hem wil compressen en opslaan krijg ik deze error: ERROR Kan me iemand helpen Alvast dank. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Geen idee wat de error is, ik raad je dan aan de tool: TXD Builder te gebruiken daarmee kun je weinig mee fout doen je kunt hem vinden op de site van Steve-M google maar even Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik heb die error soms ook wel eens.. maar als ik daarna het gewoon overnieuw doe geeft die die error niet.. heb je al geprobeert het nog een xtje te doen na die error? Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 TXD workshop is veel en veel beter, die kan tenminste TXD's comprimeren. De txdbuilder maakt je zo een 3 mb grootte textuur aan die je met TXD workshop kan omzetten naar 0.5 mb. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Gelukt, gewoon nog eens overgedaan. Thx allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.