etix Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Weet iemand waar ik een lege Vice City map kan vinden, zodat ik er andere gebouwen op kan zetten? Bij voorbaat dank. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Dit doe je door je VC map te scripten, maar dat hoort eigenlijk onder het SCM, eerst was hier een topic over te vinden, maar die is nu weg Wat je iedergeval moet doen, is de Main.SCM strippen, het Water.DAT aanpassen, en dan de GTA3.IMG strippen Verder moet je hierbij een deskundige bij helpen, want er is geen VC map cleaner, en ik werk daarmee voor SA veel succes Reageren
Blastov Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Big Bear je legt het echt heel slecht uit, daar kan etix niks mee met wat je zegt Ik ga zo mijn eigen tool maken die vc stript, om ongeveer 5 uur vandaag is die af Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 @Big bear, het is niet je VC scripten maar strippen, dit hoort helemaal niet onder SCM aangezien dat aleen het vervangen is van een SCM bestand is, Wat je moet doen om VC schoon te krijgen is: de GTA.dat strippen de SCM strippen en de IMG strippen. Deze data kun je vast wel op het internet vinden, ik hoop dat iemand een link weet. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Mijn Vice City Cleaner is released DOWNLOAD Alleen het water is niet gestript, geen idee hoe dit moet Dus als iemand dit weet zal ik het fijn vinden als die dit via een PM stuurt voor de 2de en laatste release Bewerkt: 29 oktober 2005 door Blaster27 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.