Jump to content

invisionfree

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je bij invisionfree je database opslaan hoe Joriz heeft gedaan om het nog opnieuw te instaleren?

back-ups maken zo heete dat of niet?

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:
Kan je bij invisionfree je database opslaan hoe Joriz heeft gedaan om het nog opnieuw te instaleren?

Volgens mij is dat daar allemaal beveiligt. Het kan alleen maar als je hem zelf upload.

Geplaatst:

Volgens mij is dat daar allemaal beveiligt. Het kan alleen maar als je hem zelf upload.

en hoe doe je dat?

Geplaatst:

dan moet je bij een server zitten die mysql toestaat, wyger of lycos.

en dan gewoon alles uploaden, en daarna regelmatig weer dingen downloaden.

dat zijn dan de back-ups :engel:

[offtopic]Maar dan moeten we weer opnieuw beginnen met posten op jouw forum :bonk: [/offtopic]

Geplaatst:
Kan het dan niet anders?En hoe krijg ik het in een map?

Je kan Invision Power Board 1.3 downloaden op http://www.invisionpower.nl. Dan zet je alles in de upload map op de server en opent adres.nl/sm_install.php, en dan is het eigenlijk heel gemakkelijk.

Geplaatst:

Kan het dan niet anders?En hoe krijg ik het in een map?

Je kan Invision Power Board 1.3 downloaden op http://www.invisionpower.nl. Dan zet je alles in de upload map op de server en opent adres.nl/sm_install.php, en dan is het eigenlijk heel gemakkelijk.

hij heeft het over invisionfree! daar heb je geen FTP toegang van volgens mij (anders moet ik ff kijken heb zelf ook zo'n forum)

Geplaatst:

Met invisionfree heb je geen database. Je moet een host hebben die FTP en MySQL toestaat, zoals Lycos.

Je moet zelf je forum uploaden, zelf je database instaleren en dan back-ups maken.

Met invisionfree heb je geen database. Je moet een host hebben die FTP en MySQL toestaat, zoals Lycos.

Je moet zelf je forum uploaden, zelf je database instaleren en dan back-ups maken.

Ja nu snap ik hem bedankt Scott16

hoe kan dat ?je mag toch maar 1 keer je naam veranderen?

Ik heb mij bij lycos aangemeld moet ik hem overzetten via de site catcher?

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:

Luister even naar wat de mensen hierboven zeggen. Je kan niet bij de db bij Invisionfree of een zo'n andere forumhost waar je forum automatisch geinstaleerd word.

Dus: Je moet gewoon opnieuw beginnen, een nieuwe MySQL database word aangemaakt terwijl je instaleert.

Wil je weten waar je IPB kan downen? Pm me, wegens dat het miss niet gezecht mag worden op het forum.

IPB 1.3.1 kon je krijgen op InvisionPower.nl. Maar hij is al een paar dagen offline, moet je maar even op google zoeken, en dan gelijk een taalpakket downloaden.

EDIT: Ik heb IPB 1.3.1 hier op mn PC staan, als je hem wil hebben, stuur me even een PM.

Bewerkt: door Scott16

Volgens mij is invisionpwer.nl in de lucht. Ik ging er 2 min. geleden nog naartoe :bonk:

EDIT: Ik heb hem btw ook nog op me pc staan, je kan hem dus ook ff op msn vragen ^^

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...