hans_maree Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik heb GTA SA al een tijdje en nu heb ik beloten te gaan modden Ik heb een paar textures van WANG CARS showroom aangepast en alles werkte goed, maar toevallig reed ik door LV en zag ik dat er op sommige borden boven de weg geen tekst meer stond. Iemand een idee hoe dat kan? Ik heb de orginele bitmaps weer terug in de txd file gezet en weer in de img file, maar ze blijven leeg. Alvast bedankt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je dat allemaal gedaan heb, dan moet dit waarschijnlijk wel een bug zijn Ik had ook zoies, maar dan had ik dat dekop van CJ bruin was, en de rest van het lichaam wit, opnieuwe instaleren en de bus is weg, maar dat lijk mij geen handige optie Reageren
hans_maree Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Bedankt voor de reactie Big Bear. Ik heb hem opnieuw geinstaleerd en alle .img's compleet naar een backup map gecopierd, dan kan ik het altijd weer terug zetten. Ik ga weer snel aan de slag Reageren
vadje Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Dat hoort volgens mij wel das bij mij ook Reageren
Upstream Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Dat hoort volgens mij wel das bij mij ook Nee op borden staan altijd teksten, en voortaan naar de datum kijken voordat je iets posts. Bewerkt: 18 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.