Thabit Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Ik ben even voor je aan het kijken of ik een VW Golf modification kan vinden voor GTA San Andreas. EDIT: Ik heb een Volkswagen Golf gevonden. Ik hoop dat het een goede is. Klik hier! Bewerkt: 3 november 2005 door Thabit Reageren
burpicane Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Bij mij wel.Waarom werkt hij niet bij jou dan? Geeft het spel een foutmeldeing ofzo? Het hoort gewoon niet te werken aangezien de dff van sa heel anders is opgebouwd en dan heb ik het nog niet eens over opbouw van auto's Reageren
dmx Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik ben even voor je aan het kijken of ik een VW Golf modification kan vinden voor GTA San Andreas.EDIT: Ik heb een Volkswagen Golf gevonden. Ik hoop dat het een goede is. Klik hier! hij zocht de golf 5. dit is een golf3! Reageren
gtathebest552118987598765944 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Gewoon op GTA site's kijken en dan onder GTA:SA vehicle mods.Dan moet het wel lukken als je een auto hebt en geinstalleerd hebt met de gta mod installer. hoe kun je er dan mee rijden in GTA SAN ANDREAS? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.