Twenty Eyes Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik heb volgensmij alles goed gedaan. Maar toch heb ik een fout in mijn object. De textures zijn 15 keer te groot. Hoe kon dit gebeuren? Ik heb ook UVW gebruikt. 3dsmax: GTA SA: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) De textures zijn alijd wat groter in SA, je zou toch moeten blijven UWV mappen, totdat ze jou formaat hebben Lijkt me logsich EDIT: Ik heb het zelf vaak genoeg gezien bij mijzelf, dus dan lijkt mij het logisch dat het hier ook bij geld Bewerkt: 30 oktober 2005 door Big Bear Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Big bear, je weet dat dat niet de oplossing is. Dus als je geen goed antwoord weet post je niet. Ik denk dat je met UV Tile hebt liggen kloten, je mag enkel de standaard UVW-map functies gebruiken, de rest ondersteunt de DFF niet. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 De textures zijn alijd wat groter in SA, je zou toch moeten blijven UWV mappen, totdat ze jou formaat hebbenLijkt me logsich Ik weet niet waar je het over hebt Big Bear, als je mensen wilt helpen moet je wel weten hoe. De UVW map is namenlijk hetzelfde ingame als in 3DS max, dus wat jij zegt over ingame groter ontgaat mijn logica @Twenty Eyes Kun je een foto maken van de manier waarop jij textured ? Ik krijg namenlijk het idee dat ik weet waar jou fout zit. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Ik gebruik deze manier: Ik ben er inmiddels ook al achter gekomen dat de manier die ik gebruik niet de goede manier is kunnen jullie mischien uitleggen welke manier ik dan moet gebruiken om textures 15 keer te verkleinen? (rode circels) Bewerkt: 2 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Rechts moet je op het 'regenboogje' naast de pijl drukken en dan naar UVW-map gaan in de modifier list. Kies dan voor Box en vul bijvoorbeeld de maten 5-5-5 in. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 oke, dankjewel wauzie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.