haxie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hallo. ik heb bij san andreas een vliegveld gekocht. nu moet ik een missie doen. ik moet namelijk met een bike in een op steigend vliegtuig rijden. maar my lukt dat niet omdat me bike te sloom is. of is er een truckje voor. plz zeg het me mischien kan ik je dan ook een tip geven. hans Big Smoke: Topics Samengevoegd Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je op de motor zit moet je plat gaan liggen, dan ga je sneller.. Op de Ps2 doe je dat doormiddel van de L3-knop iets omhoog te drukken als je op de motor zit. Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Op de pc is dit het pijltje naar voor, heel snel achter elkaar intikken. Je zal zien dat je motor sneller begint te gaan. Reageren
haxie Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je op de motor zit moet je plat gaan liggen, dan ga je sneller..Op de Ps2 doe je dat doormiddel van de L3-knop iets omhoog te drukken als je op de motor zit. ik heb hem op de pc Reageren
Ikkes Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) ik heb hem op de pc Dan moet je dus doen wat Dizzee zei. Op de pc is dit het pijltje naar voor, heel snel achter elkaar intikken. Je zal zien dat je motor sneller begint te gaan. Maar het is mij gewoon gelukt zonder trukje. Gewoon aan de zijkant blijven en als je er bijna bent pas naar de vliegtuig sturen. Bewerkt: 29 oktober 2005 door ikkes Reageren
Barcelona Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Hallo haxie en welkom op dit forum! je moet in het begin een beetje met je motor steigen want dan ga je sneller en ga dan door de mensen heen die op je schieten want dan bent je in het midden en dan kan handig zijn en daarna ontwijk de dozen en rijd heel de tijd super snel en dan rijd in de gat en dan moet je mensen neerslaan je moet niet schieten want als je 1 keer tegen de muur schiet en dan gaat de vliegtuig ontploffen en dan hebt je de missie niet gehaald en als je elke mens vermoord is moet je naar de man met de parachute neer slaan en pak dan de parachute en plaats de handtasje ergens in de vliegtuig en dan moet je handtasje laten ontploffen en ga dan gelijk uit het vliegtuig met parachute en dan hebt je de missie gehaald! Als je de missie echt niet lukt kan je savegame uploaden en dan in dit topic zetten en dan kan het iemand iemand je missie doen. klik Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Je moet op het begin vol gas naar het vliegtuig, telkens vallen er jerricans uit met olie ofo, maar ga je naast het vliegtuig rijden. Als je er naast rijdt ga dan meteen naar de jerricans meteen erin rijden! Dan volg je de verdere tips van Barcelona: dan moet je mensen neerslaan je moet niet schieten want als je 1 keer tegen de muur schiet en dan gaat de vliegtuig ontploffen en dan hebt je de missie niet gehaald en als je elke mens vermoord is moet je naar de man met de parachute neer slaan en pak dan de parachute en plaats de handtasje ergens in de vliegtuig en dan moet je handtasje laten ontploffen en ga dan gelijk uit het vliegtuig met parachute en dan hebt je de missie gehaald! Ps.. Het vliegtuig gaat op de einde van de stijgbaan opstijgen dus doe het wel snel genoeg ! Blijf oefenen. Suc6, Ruurd31.. Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
haxie Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Je moet op het begin vol gas naar het vliegtuig, telkens vallen er jerricans uit met olie ofo, maar ga je naast het vliegtuig rijden. Als je er naast rijdt ga dan meteen naar de jerricans meteen erin rijden! Dan volg je de verdere tips van Barcelona:dan moet je mensen neerslaan je moet niet schieten want als je 1 keer tegen de muur schiet en dan gaat de vliegtuig ontploffen en dan hebt je de missie niet gehaald en als je elke mens vermoord is moet je naar de man met de parachute neer slaan en pak dan de parachute en plaats de handtasje ergens in de vliegtuig en dan moet je handtasje laten ontploffen en ga dan gelijk uit het vliegtuig met parachute en dan hebt je de missie gehaald! Ps.. Het vliegtuig gaat op de einde van de stijgbaan opstijgen dus doe het wel snel genoeg ! Blijf oefenen. Suc6, Ruurd31.. ja het is me eindelijk gelukt om in het vliegtuig te komen. maar ik wils niet dat je niet mocht schieten. dus ik was een klein beetje dood. lol. bedankt allemaal voor de tips. hans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.