Jump to content

Alcatraz Weg

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

Wat me net toevallig opviel was dat op de plattegrond in Lil Prob 'inn de Bayside er niet is en Alcatraz wel, zie hier onder:

alcatraz0qz.th.jpg

En op de gewone kaart van San Andreas (hier onder) is Alcatraz er dus niet (die er waarschijnlijk ook helemaal niet is) en hier is de Bayside er juist wel.

bayside2rl.th.jpg

Zou het dus kunnen dat ze de Bayside hebben gemaakt inplaats van Alcatraz? Wel staat er de vuurtoren op de Bayside die ook op Alcatraz hoort te staan en bijna precies tegenover die vuurtoren richting San Fierro onder de brug staat een gebouw wat op een gevangenis lijkt, misschien Alcatraz dus (screens hieronder). Het zou misschien dus kunnen dat ze Alcatraz weg/uitelkaar hebben gehaald.

gebouw1cl.th.jpg

gebouw22po.th.jpg

gebouw31nq.th.jpg

Wat denken jullie dus? Zou het kunnen dat ze Alcatraz hebben weggehaald en inplaats hiervoor de Bayside hebben gemaakt? Sorry voor als het gebouw een hele andere betekenis heeft (missie), want missies speel ik namelijk bijna nooit.

Bewerkt: door martYn
Die '''gevangenis''' is een soort disco waar je in een missie iemand moet doden (ice kold killer)

Klopt die missie voor dat je een telefoontje moet pakken om een man te doden!

Ruurd31! :bier:

Edit: Dit is zeker overbodige post :$ !

Bewerkt: door ruurd31
Wat maakt het uit of het nu gaat over Bayside en Alcatraz?

Dit kon ook gewoon in dat topic staan hoor. ;)

Ja ok, maar ik had hem dus al helemaal gelezen en stond er niet in want dat ging echt alleen over Alcatraz, en het lijkt me sterk dat hij binnen een paar minuten 28 paginas heeft doorgespit :puh:

Maargoed, ik bedoel dus te zeggen dat dit wat anders is dan alleen Alcatraz en er mísschien een overeenkomst is met de Bayside en ik vraag jullie meningen hierover, dus graag ontopic voordat hij word gesloten door al het off-topic.

Bewerkt: door martYn
Geplaatst:

Het is bij mijn weten nooit officieel meegedeeld dat ze Alcatraz in het eigenlijke spel eruit gelaten hebben en er Bayside voor in de plaats gezet hadden. Dit blijven speculaties waarvan we het eigenlijk nooit zullen weten. We kunnen het alleen maar raden.

• 3 maanden later...
Geplaatst:
gebouw1cl.th.jpg

gebouw22po.th.jpg

Dit gebouw heeft niets met Alcatraz te maken, dat gebouw is vrijwel precies overgenomen uit het echte San Francisco,

kijk hier maar:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Go...GateBridge1.jpg

EDIT: Ik zie nu pas dat dit topic gekickt was, is het erg als je hier op reageert?

>>> Door Lantyz: Aantal posts over verwarring van deze topicbump verwijderd. @ Piet-Herr: Topicbumpen hoeft geen probleem te zijn, zo lang er maar iets nuttigs gepost wordt.<<<

Geplaatst:

Sorry maar Alcatraz ziet er heel anders uit......

Al hoewel...buiten is het zelfde als int egt

Binnen speelt een missie af: Ice Cold Killa :bonk:

Geplaatst:

Onder de brug staat een gebouw wat er in het echte San Francisco ook staat onder de Golde Gate Bridge.{zoals Piet-Herr al zei}

Dus dat heeft in ieder geval niks met Alcatrez te maken.Bayside kan misschien wel eens verplaats zijn naar de huidge positie ja.Wat me dan wel opvalt is dat er op de plek die je aanduid geen gebouwen staan,wegenstructuur of iets dergelijks.

Geplaatst:
ja dat is dat gebouw van jizzy,

trouwens goed gevonden op die kaart :Y

Als dat Pleasure Dome is hoe kan het dan een verwijzing naar Alcatraz zijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...