martYn Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Heej, Wat me net toevallig opviel was dat op de plattegrond in Lil Prob 'inn de Bayside er niet is en Alcatraz wel, zie hier onder: En op de gewone kaart van San Andreas (hier onder) is Alcatraz er dus niet (die er waarschijnlijk ook helemaal niet is) en hier is de Bayside er juist wel. Zou het dus kunnen dat ze de Bayside hebben gemaakt inplaats van Alcatraz? Wel staat er de vuurtoren op de Bayside die ook op Alcatraz hoort te staan en bijna precies tegenover die vuurtoren richting San Fierro onder de brug staat een gebouw wat op een gevangenis lijkt, misschien Alcatraz dus (screens hieronder). Het zou misschien dus kunnen dat ze Alcatraz weg/uitelkaar hebben gehaald. Wat denken jullie dus? Zou het kunnen dat ze Alcatraz hebben weggehaald en inplaats hiervoor de Bayside hebben gemaakt? Sorry voor als het gebouw een hele andere betekenis heeft (missie), want missies speel ik namelijk bijna nooit. Bewerkt: 29 oktober 2005 door martYn Reageren
Jowx Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Was al een tijdje bekend. Zie: hier (klik) Gebruik in het vervolg de zoekfunctie. Bewerkt: 29 oktober 2005 door jowx Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Die '''gevangenis''' is een soort disco waar je in een missie iemand moet doden (ice kold killer) Reageren
martYn Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Was al een tijdje bekend.Zie: hier (klik) Gebruik in het vervolg de zoekfunctie. Heb ik al gelezen dat topic en dat gaat alleen over Alcatraz, ik heb het over de Bayside én Alcatraz. Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat maakt het uit of het nu gaat over Bayside en Alcatraz? Dit kon ook gewoon in dat topic staan hoor. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Die '''gevangenis''' is een soort disco waar je in een missie iemand moet doden (ice kold killer) Klopt die missie voor dat je een telefoontje moet pakken om een man te doden! Ruurd31! Edit: Dit is zeker overbodige post :$ ! Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
martYn Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Wat maakt het uit of het nu gaat over Bayside en Alcatraz?Dit kon ook gewoon in dat topic staan hoor. Ja ok, maar ik had hem dus al helemaal gelezen en stond er niet in want dat ging echt alleen over Alcatraz, en het lijkt me sterk dat hij binnen een paar minuten 28 paginas heeft doorgespit Maargoed, ik bedoel dus te zeggen dat dit wat anders is dan alleen Alcatraz en er mísschien een overeenkomst is met de Bayside en ik vraag jullie meningen hierover, dus graag ontopic voordat hij word gesloten door al het off-topic. Bewerkt: 29 oktober 2005 door martYn Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Het is bij mijn weten nooit officieel meegedeeld dat ze Alcatraz in het eigenlijke spel eruit gelaten hebben en er Bayside voor in de plaats gezet hadden. Dit blijven speculaties waarvan we het eigenlijk nooit zullen weten. We kunnen het alleen maar raden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Dit gebouw heeft niets met Alcatraz te maken, dat gebouw is vrijwel precies overgenomen uit het echte San Francisco, kijk hier maar: http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Go...GateBridge1.jpg EDIT: Ik zie nu pas dat dit topic gekickt was, is het erg als je hier op reageert? >>> Door Lantyz: Aantal posts over verwarring van deze topicbump verwijderd. @ Piet-Herr: Topicbumpen hoeft geen probleem te zijn, zo lang er maar iets nuttigs gepost wordt.<<< Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Sorry maar Alcatraz ziet er heel anders uit...... Al hoewel...buiten is het zelfde als int egt Binnen speelt een missie af: Ice Cold Killa Reageren
Shorty_D Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Onder de brug staat een gebouw wat er in het echte San Francisco ook staat onder de Golde Gate Bridge.{zoals Piet-Herr al zei} Dus dat heeft in ieder geval niks met Alcatrez te maken.Bayside kan misschien wel eens verplaats zijn naar de huidge positie ja.Wat me dan wel opvalt is dat er op de plek die je aanduid geen gebouwen staan,wegenstructuur of iets dergelijks. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Is dat niet gebouw het Pleasure Dome van Jizzy? Reageren
quinton Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 ja dat is dat gebouw van jizzy, trouwens goed gevonden op die kaart Reageren
LucasV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Reallife: San Andreas: Ik vind het best wel lijken, maar niet helemaal. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ja dat is dat gebouw van jizzy,trouwens goed gevonden op die kaart Als dat Pleasure Dome is hoe kan het dan een verwijzing naar Alcatraz zijn... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.