gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 vraag 1 wat is het mooiste kapsel vraag 2 wat is de duurste winkel
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 1. Dat hang af want jij 'mooi' vind 2.De kapsels zijn in alle winkels even duur Waarom moest je dit weten ?
gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 1. Dat hang af want jij 'mooi' vind2.De kapsels zijn in alle winkels even duur Waarom moest je dit weten ? ja maar je hebt kapsel dat iedereen je ana kijkt welke is dat dan
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 1. Dat hang af want jij 'mooi' vind 2.De kapsels zijn in alle winkels even duur Waarom moest je dit weten ? ja maar je hebt kapsel dat iedereen je ana kijkt welke is dat dan Sorry hoor, maar kan je je zin even anders verwoorden, ik versta je echt niet.
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Dizzee: Gta 88, zoek een kapper waar de duurste kapsels zijn en de mooiste, volgens hem is er 1 kapsel als je die "aan" doet dat iedereen je aan kijkt die zoekt hij! On-topic: Niet overal zijn de kapsel even duur! De kapper waar je bij de 1 van de eerste missies in moet kun je niet meteen hele mooie kapsels kopen (voor je sex appeal). Hoe verder je in het spel bent hoe betere kapers op je pad tegen komt! Ruurd31 Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31
Jowx Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Sorry hoor, maar kan je je zin even anders verwoorden, ik versta je echt niet. Hij zoekt een kapsel zodat hij door iedereen wordt aangekeken, zeg maar het ''beste'' kapsel.
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Niet overal zijn de kapsel even duur!De kapper waar je bij de 1 van de eerste missies in moet kun je niet meteen hele mooie kapsels kopen (voor je sex appeal). Hoe verder je in het spel bent hoe betere kapers op je pad tegen komt! Ruurd31 Ja maar, je hebt drie verschillende kapperszaken in SA, met allemaal verschillende kapsels. Van de gewone barbershop, heb je er meerdere in Los Santos, San Fierro, Las Venturas. Daar heb je gewoon dezelfde kapsels die ook evenveel kosten. @ jowx, oke nu begrijp ik het, thx. Nou, de kapsel die het meeste sex-appeal opleveren en waardoor je dus aangekeken wordt als je die hebt, zijn de Cornrow's en ik dacht ook de 'Detail Cut' of 'Groove Cut'. Dit zijn tevens ook de duurste. Bewerkt: 29 oktober 2005 door Dizzee
gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 maar ik wil een goed kapsel dat iedereen je zo jarloers aan kikt dat is leuk is dat het duurse kapsel of zo ???
Barcelona Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Kijk bij deze kapsel kijken ze bij mij allemaal me aan je kan dit kapsel kopen in Dillimore die kapsel heet Blond Cornrow. Sorry dat je de kapsel niet zo goed ziet.
gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Kijk bij deze kapsel kijken ze bij mij allemaal me aan je kan dit kapsel kopen in Dillimore die kapsel heet Blond Cornrow. Sorry dat je de kapsel niet zo goed ziet. aa maakt kan goed zien hoor maar die heb ik ook he maa riok denk da tjoun sex appel ook hoog is of niet ??? en waa rkoop jij je kleren dan
haxie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Kijk bij deze kapsel kijken ze bij mij allemaal me aan je kan dit kapsel kopen in Dillimore die kapsel heet Blond Cornrow. Sorry dat je de kapsel niet zo goed ziet. aa maakt kan goed zien hoor maar die heb ik ook he maa riok denk da tjoun sex appel ook hoog is of niet ??? en waa rkoop jij je kleren dan wat maakt het uit welk kapsel je hebt. koop gewoon de gene die jij het mooist vind
gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Kijk bij deze kapsel kijken ze bij mij allemaal me aan je kan dit kapsel kopen in Dillimore die kapsel heet Blond Cornrow. Sorry dat je de kapsel niet zo goed ziet. aa maakt kan goed zien hoor maar die heb ik ook he maa riok denk da tjoun sex appel ook hoog is of niet ??? en waa rkoop jij je kleren dan wat maakt het uit welk kapsel je hebt. koop gewoon de gene die jij het mooist vind wat is de duuste winkel en is joun sexappel hoog
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Zoals Dizzeee als zei: Alle shopen zijn even duur! Maar er zijn kapels die verschillende sex-appeals hebben! En koop gewoon die jij het mooiste vind dat is toch het belangrijkste? Kijk dit zei Dizzee (GTA-SA koning geloof ik bijna :$) Ja maar, je hebt drie verschillende kapperszaken in SA, met allemaal verschillende kapsels. Van de gewone barbershop, heb je er meerdere in Los Santos, San Fierro, Las Venturas. Daar heb je gewoon dezelfde kapsels die ook evenveel kosten. Ruurd31.. @ GTA88 hoever ben je in GTA88?
gta 88 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Zoals Dizzeee als zei: Alle shopen zijn even duur! Maar er zijn kapels die verschillende sex-appeals hebben! En koop gewoon die jij het mooiste vind dat is toch het belangrijkste?Kijk dit zei Dizzee (GTA-SA koning geloof ik bijna :$) Ja maar, je hebt drie verschillende kapperszaken in SA, met allemaal verschillende kapsels. Van de gewone barbershop, heb je er meerdere in Los Santos, San Fierro, Las Venturas. Daar heb je gewoon dezelfde kapsels die ook evenveel kosten. Ruurd31.. @ GTA88 hoever ben je in GTA88? ben nu bij wangcars heb ik nog veel te doen
Cool Hand Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Nog even voor de duidelijkheid: - Je hebt versprijd over SA meerdere kappers zaken. - Haar stijlen kosten overal even duur. - Hoe mooiere stijl en hoe duurder, hoe hoger je sex - appeal. - De duurste haar stijl is $ 1000,- (Elvis stijl of zo iets) Koos. Bewerkt: 29 oktober 2005 door Cool Hand
Recommended Posts