savage25 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) hey zoeken jullie nog modellers? zoja ik zou wel me willen doen ik heb 3d max7 en 3d max8 hier wat dingen die ik gemaakt heb naja gewoon een helmpje uhh verzin zelf ma wat het is ik heb nog wel meer dingen gemaakt nooit afgemaakt of niet geskinds.... je kan ook wel vragen of ik iets wil maken kan ik het laaten zien ik ben ook modder bij een ander spel maar daar ben ik voorlopig klaar ik model snel (anderspel) ik hoor het wel. (voor deze mod Grand Tani Islands ) Bewerkt: 30 oktober 2005 door savage25 Reageren
peter99 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) mooie models oja, die laatse lijkt wel een hersen maipulator , of een kopdopbreinwerken Bewerkt: 30 oktober 2005 door peter99 Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Maar ik denk teveel poly's ofzo. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Maar ik denk teveel poly's ofzo. Ik neem aan dat hij ook Low-Poly kan moddellen. Je models zien er uitstekend uit, maar hoe weten wij zeker dat jij ze hebt gemaakt? We zijn namelijk al eerder opgelicht en willen dit niet nog een keer meemaken. Reageren
savage25 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Maar ik denk teveel poly's ofzo. Ik neem aan dat hij ook Low-Poly kan moddellen. Je models zien er uitstekend uit, maar hoe weten wij zeker dat jij ze hebt gemaakt? We zijn namelijk al eerder opgelicht en willen dit niet nog een keer meemaken. begrijp ik, ik zij ook vraag maar iets dat ik moet maken en dan doe ik het.. ik wil je ook wel andere forums geven waar ik ze gepost heb... maar je moet tog laten zien wat je kan als je me wild helpen met deze mod Grand Tani Islands btw.. waarom denk je dat dit werk niet van mijn is dan... Bewerkt: 30 oktober 2005 door savage25 Reageren
Blastov Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 btw.. waarom denk je dat dit werk niet van mijn is dan... Hij zegt dat ze al een keer eerder zijn opgelicht, dus ze kijken uit wie ze wel en niet toelaten tot GTI (ik neem aan dat hij het over GTI heeft) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hm... Ik geloof het niet echt... Elk plaatje heeft andere achter grond enzo. Maak is een mooi huis. Om te bewijzen. Greetz GizmO Reageren
SWYV Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 maak eens een Chevrolet Monte carlo 1998 NASCAR versie om te zien of jij dat kun maken om te bewijzen natuurlijk Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Er hoeft niks meer bewezen te worden, hij heeft me al gepb-ed met een model . Reageren
SWYV Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ja man en de rest mogen dan niet zien dat hij bewezen heeft want volgens me is wel beetje raar elke werkjes ander achtergronden hoor of heeft hij dat gedaan voor de FUN? maar ik vind dat wel echt ongelofelijk mooie werkjes ik zou dat nooit kunnen geloof ik Reageren
savage25 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) ik wou hem ook posten hier maar ik rkeeg een pb van wauzie en daar heb ik het in gezet nou hier is het het is niet zo mooi als die andere wand dan ben ik 2 uur bezig klikhier (onge 15 min) en over die achtergronden doe is normaal je gebruik tog niet altijd 1 achtergrond vooral niet als je steeds meer leerd om mooie achtergronde te maken(material) dat vind ik eigenlijk nergens op slaan srry Bewerkt: 2 november 2005 door savage25 Reageren
burpicane Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 idd als ik een achtergrond gebruik gebruik ik haast nooit dezelfde Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik geloof wel dat je die models zelf hebt gemaakt.. En ik moet zeggen ze zien er heel mooi uit savage25 . Keep Up The Good Work . Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mooie models vooral die Opel Tigra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.