~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Die laatste geloof ik wel. Nice. Greetz GizmO Reageren
savage25 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Die laatste geloof ik wel.Nice. Greetz GizmO dankje maar die andere niet dan (dat ze van mijn zijn) Bewerkt: 3 november 2005 door savage25 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Niet echt. Zijn ze net iets te perfect voor. Sorry. Kan je ook models etc. ingame zetten? Zoja postsdaar is een screen van. Reageren
bandenplakker Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 welk 3d programma gebruik je dan?? Reageren
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 hij zei in zijn hoofpost al 3DSMax7 en 3DSMax8 Reageren
savage25 Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Niet echt.Zijn ze net iets te perfect voor. Sorry. Kan je ook models etc. ingame zetten? Zoja postsdaar is een screen van. dat is jammer ze zijn echt van mijn alleen meer tijd aan besteedt en ik kan ze niet in game zetten ook eigenlijk nooit gekeken hoe het moet (geloof je het wel als je ze in 3d max ziet?) anders weet ik het ook niet Bewerkt: 3 november 2005 door savage25 Reageren
Wiepie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nu geloof ik het in ieder geval wel Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Nu geloof ik het in ieder geval wel yeah nu geloof ik ook ps die moderne wapen is dat een M4 of een M16? want ik hou meer van M16a2 met raketwerper Reageren
savage25 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Nu geloof ik het in ieder geval wel yeah nu geloof ik ook ps die moderne wapen is dat een M4 of een M16? want ik hou meer van M16a2 met raketwerper het is meer een mix Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Hmmm,, ik heb wel een site gezien met allemaal models ik zal kijken of ik um toevallig niet in me favorieten heb staan. ik edit me bericht als ik klaar ben.. Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 je kan ze toch ook downen en dan bewerken? Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ja ik kan die site niet vinden.. daar stond van alles in straaljagers auto's frames bussen geweren petten huizen villa's zowat alles en die kon je dan als een 3ds bestand downloaden en bewerken enz... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb ook wel eens iets gedownload. Als je dit echt kan bewijs het dan. Maak een Cadillac escalade. Dan geloof ik je. Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Maak is een filmpje van hoe je het maakt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Kijk deze heb ik gemaakt... Dit kan ik bewijzen want hier issie op screen in 3DS Max Kan ik ook ... (dit is niet van mij) Maar dit is volgens mij precies het zelfde wat hij doet GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.