Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

daarom ik geloof het ook niet echt..

@Gizmo kijk in het GTI Leden forum heb je lot met Photoshop verandert hoe die nog mooier kan ;)

Bewerkt: door Achille
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• savage25

9

• ~> GizmO <~

6

• Achille

5

• Damos

3

Geplaatst:

gvd zeg waarom zal ik er nou over liegen.......:| probeer dan mijn modellen te zoeken dan zul je het zien dat je ze niet kan vinden!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof je wel hoor,omdat hij goed kan modellen wil toch niet zeggen dat het niet echt is :Y Zouden jullie het leuk vinden moest je goed kunnen modellen (miss kan je dat ook) en ze geloven niet dat het van jou is ;ok,ok; de kans zit er natuurlijk altijd in dat het niet van hem is,maar dat moeten jullie dan ook bewijzen ;)

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

Ziet er mooi uit, als dit echt van jou is (wat ik best geloof) heb je er veel talent voor, wou je later iets in de gamebuisniss gaan doen?

Geplaatst:

bedankt jonges :cya:

bigG

ik wil zekersteweten iets daar in gaan doen maar er is niet echt veel te doen met games in nederlands

wil wel iets gaan doen met 3d

doe het nu al bijna 3 jaar en begin er eindelijk steed meer en meer van te leren :puh: :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...