Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) daarom ik geloof het ook niet echt.. @Gizmo kijk in het GTI Leden forum heb je lot met Photoshop verandert hoe die nog mooier kan Bewerkt: 4 november 2005 door Achille Reageren
savage25 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 gvd zeg waarom zal ik er nou over liegen.......:| probeer dan mijn modellen te zoeken dan zul je het zien dat je ze niet kan vinden! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Heb het gezien. Leuk gedaan . Die parkeer plaats word nu aan gewerkt Greetz GizmO *Ontopic Reageren
Velaro Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik geloof je wel hoor,omdat hij goed kan modellen wil toch niet zeggen dat het niet echt is Zouden jullie het leuk vinden moest je goed kunnen modellen (miss kan je dat ook) en ze geloven niet dat het van jou is ;ok,ok; de kans zit er natuurlijk altijd in dat het niet van hem is,maar dat moeten jullie dan ook bewijzen Bewerkt: 4 november 2005 door gtafan1221 Reageren
burpicane Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 idd gizmo bewijs maar dat het niet van hem is tot dan heeft hij het gewoon gemaakt Reageren
bigG Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ziet er mooi uit, als dit echt van jou is (wat ik best geloof) heb je er veel talent voor, wou je later iets in de gamebuisniss gaan doen? Reageren
savage25 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 bedankt jonges bigG ik wil zekersteweten iets daar in gaan doen maar er is niet echt veel te doen met games in nederlands wil wel iets gaan doen met 3d doe het nu al bijna 3 jaar en begin er eindelijk steed meer en meer van te leren :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.