Jump to content

Mijn scrollbalk doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe dit komt?

Ik speelde wel runescape en sommige mensen zeiden dat dat mijn pc kapot kon maken maar ik geloofde er niks van en nu heb ik dit ik speel het nu niet meer.

Zou het daar misschien aan liggen?En weet iemand waneer het weg gaat?Het is erg irritant.

Kan geen screen maken want dan zie je niks wat er gebeurd.Want als ik naar boven wil gaat hij naar onder en omgedraaid en als ik niks doe gaat hij alle kanten uit.

Geplaatst:

Het kan wel zijn dat het aan Runescape ligt.

Maar dat het je PC kapot maakt, dat is niet zo.

Maar geef is even meer voorbeelden want ik snap het niet echt. :N

Als je naar boven scrolt, dan gaat 'ie omlaag?

Is dat bij alle websites of alleen bij Runescape?

Geplaatst:

Mischien licht het aan je muis dat het scroll-wheel kapot is als je nog een muis hebt druk die er eens in en dan kijken of het over is :cya:

Geplaatst:

Het heeft niks met mijn muis te maken met maar met die balk hier echts waarmee je naar onder gaat.

Geplaatst:
Het heeft niks met mijn muis te maken met maar met die balk hier echts waarmee je naar onder gaat.

Heb je gescand op virus/spyware?

en is het ook gewoon in explorer ("deze computer" voor de duidelijkheid)?

Geplaatst:

Ja ik heb gescand met adware en antispyware.

Maar hij begint het weer goed te doen maar soms is het heel erg.

Geplaatst:

Ik heb ook wel eens problemen (andere) gehad met de scrollbalk, een videokaart-update was effectief.

Een spel is over het algemeen niet computer slopend tenzij je het gedownload hebt. Ik denk dat je gewoon perongeluk een instelling geweizigt hebt. Je kan het hele configuratie paneel door gaan neuzen, of wachten tot er iemand met een oplossing komt.

Anders vraag je het Hier even.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...