Johan O. Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 als ik Vice City wil opstarten zecht ie: Kan een benodigd DLL-bestand, DDRAW.DLL, niet vinden. 1. hij dee het een maand geleden nog maar toen had ik hem gedeinstalleerd wegens gebrek aan schijfruimte 2. ik heb hem al opnieuw geinstalleerd!, voor de leukers die dat altijd zegge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 google doet ook wondere want dan kom je op een dll site en kijk eens je file. ddraw.dll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 google doet ook wondere want dan kom je op een dll site en kijk eens je file.ddraw.dll jah leuk hor Gangster maar dan krijg ik weer een nieuw probleem: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.