gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 die poltiesie missie zijn moelik hoe kan ik die het best doen met een gang nemer agter op de moter
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Kan wel maarr je kunt in het aanvraag topic ook vragen of iemand de politie missies wil doen voor jou.
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Kan wel maarr je kunt in het aanvraag topic ook vragen of iemand de politie missies wil doen voor jou. ik heb hem de xbox
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 zorg dan dat je veel munitie hebt en veel wapens.
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 zorg dan dat je veel munitie hebt en veel wapens. ja maar als je ene aouto en mesne dood maakt krijg je zelf ook poltsie agter je aan
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Als je met cheats doet kun je de Hunter Spawnen dat is een leger helicopter waar je ook Politie missies mee kunt doen! Hier de cheat voor de Hunter @ Xboxx Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger Dat is zo makkelijker met de Hunter de politie kan je ook niet makkelijk grijpen in de lucht! Als je er dan nog niet uit mocht komen klik dan ff hierop: Klik hier Daar heb ik ff voor je gezocht naar politie missies je moet zelf de goedde er maar uitzoeken! Ruurd31 Veel suc6!! @GTA88 Dat hoor bij het spelletje !! Jammer genoeg, maar gebruik de Hunter op andere tips van iemand!! Bewerkt: 30 oktober 2005 door ruurd31
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Als je met cheats doet kun je de Hunter Spawnen dat is een leger helicopter waar je ook Politie missies mee kunt doen! Hier de cheat voor de Hunter @ Xboxx Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger Dat is zo makkelijker met de Hunter de politie kan je ook niet makkelijk grijpen in de lucht! Als je er dan nog niet uit mocht komen klik dan ff hierop: Klik hier Daar heb ik ff voor je gezocht naar politie missies je moet zelf de goedde er maar uitzoeken! Ruurd31 Veel suc6!! @GTA88 Dat hoor bij het spelletje !! Jammer genoeg, maar gebruik de Hunter op andere tips van iemand!! nenene speel nooit met codes never ben eeen gta fan die speelt niet met codes dan doe ik het later wel met een gang nember achter op de motoer die sciet de polties dan wel dood voor mij
Flame^ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Als je met cheats doet kun je de Hunter Spawnen dat is een leger helicopter waar je ook Politie missies mee kunt doen! Hier de cheat voor de Hunter @ Xboxx Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger Dat is zo makkelijker met de Hunter de politie kan je ook niet makkelijk grijpen in de lucht! Als je er dan nog niet uit mocht komen klik dan ff hierop: Klik hier Daar heb ik ff voor je gezocht naar politie missies je moet zelf de goedde er maar uitzoeken! Ruurd31 Veel suc6!! @GTA88 Dat hoor bij het spelletje !! Jammer genoeg, maar gebruik de Hunter op andere tips van iemand!! nenene speel nooit met codes never ben eeen gta fan die speelt niet met codes dan doe ik het later wel met een gang nember achter op de motoer die sciet de polties dan wel dood voor mij Je kan wel via een andere manier de Hunter halen, hiervoor moet je wel de "Wang cars" missies hebben gehaald. ga naar LV Airport en rij naar het vlaggetje toe, daar moet je een race missie kiezen. Als het goed is moet je deze kiezen: Heli Hell. Nu zit je in een Hunter, ipv door de Corona's te gaan vlieg je naar je Hangar op Verdant Meadows. Laat nu de missie failen en je hebt een Hunter in je Hangar! Nu zou het een eitje moeten zijn om de Hunter missies te halen .
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je kunt ook vliegmissies doen waar je een Hunter nodig hebt pak die Hunter en zet hem in je hangar en dan ga je uit de hangar en wacht je net zolang tot dat je gediskwaliviseerd. En dan ga je later terug naar je hangar en heb je hem! Kun je politie missies doen!! Gebruik ook de zoekfuncte! Daar staat zoveel uitgelegd over de politie missies!! Kijk maar snel Suc6 ermee Ruurd31
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ruurd31 mag jij helpen an de walktroe warom staat er niks bij de green sabra It's time to show the Ballas what banging is all about. Sweet motivates the homies, and publicly thanks CJ for getting Grove Street back on its feet. Sweet orders everyone to get heated, and meet him under the Mulholland Intersection. CJ leaves the house, and Cesar calls. He says that its very important, and that you must see it now. Go and meet Cesar under the freeway northside of Verdant Bluffs. Walk into the red marker, and then go inside the car with the tinted windows down the alleyway. Inside the car, Cesar and CJ look across the street, as some Ballas exit a garage, followed by Ryder and Smoke, and finally Officer Tenpenny. Pulaski reverses the green sabre out of the garage. Yes, the same green sabre that was used to attack Grove Street when CJ's mother was killed. Smoke sold you out. Suddenly, CJ remembers about Sweet and orders Cesar to get Kendl to a safe place. Sweet and the homies are clearly running into a trap. Race over to the underside of the Mulholland Intersection before Sweet's health bar runs out. Walk into the red marker. Sweet is injured, and can't continue shooting. Hold off the Ballas until the police arrive. More Ballas appear in a van, and more follow in cars. Leave no survivors. Eventually, 3 police cars arrive, and there's nothing you can do except watch. CJ is inside a police car, with a bag over his head. It is removed, and you discover that you are in the middle of nowhere with Tenpenny and Pulaski. Tenpenny reveals that Sweet is alive and inside a prison hospital being treated for gunshot wounds, but for now, Pulaski has a job for you. CJ is still trying to get over the fact that Smoke betrayed him. Smoke does what he's told, says Pulaski. Tenpenny orders you to stay away from C.R.A.S.H. and Smoke. There's a guy hiding up Mount Chiliad who disagrees with Tenpenny and Pulaski's methods. Pulaski wants him dead, and he wants evidence from you that he isn't going to talk. als je dit nouws eens vertaalt in het nederlands dat kun je dan in de walk trouw zeten hier is de site waar alle staat ion het engels gtagames is dan beter *verwijdert*
Flame^ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ruurd31 mag jij helpen an de walktroe warom staat er niks bij de green sabra*Hele lap tekst* als je dit nouws eens vertaalt in het nederlands dat kun je dan in de walk trouw zeten hier is de site waar alle staat ion het engels gtagames is dan beter *verwijdert* Ruurd31 helpt niet mee aan de Walktrough, je wordt hiervoor gekozen. Bekijk anders ook even de WikiGTA F.A.Q. Ook nemen wij geen complete teksten over van andere site en vertalen ze dan snel. Alles wat in de WT word gezet word door ons zelf gemaakt. Hier staan alle medewerkers van WikiGTA. Back Ontopic.
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Ik mag helemaal niet meewerken aan de WT.. Daar wordt je voor gekozen: Maar ik vertaal dat engelse wel ff voor je: Engels naar Nederlands letterlijk vertaal met vertaalmachine: Het is tijd om Ballas te tonen wat die ongeveer allen is bonzen. Het snoepje motiveert homies, en dankt openbaar CJ voor het terugkrijgen van de Straat van het Bosje op zijn voeten. Zoete orden verwarmd te worden iedereen, en ontmoet hem onder de Kruising Mulholland. CJ verlaat het huis, en vraag Cesar. Hij zegt dat zijn zeer belangrijk, en dat u het moet nu zien. Ga en ontmoet Cesar onder snelwegnorthside van Verdant Bluffs. Gang in de rode teller, en ga dan binnen de auto met de gekleurde vensters onderaan alleyway. Binnen de auto, Cesar en CJ kijken over de straat, als één of andere uitgang Ballas een garage, gevolgd door Ryder en Rook, en tenslotte Ambtenaar Tenpenny. Pulaski keert groene sabre uit de garage om. Ja, zelfde groene sabre die werd gebruikt om de Straat van het Bosje aan te vallen toen de moeder van CJ werd gedood. De rook ver*kopte u uit. Plotseling, CJ herinnert zich over Snoepje en geeft opdracht tot Cesar om Kendl aan een veilige plaats te krijgen. Het snoepje en homies komen duidelijk een val tegen. Het ras over aan de onderkant van de Kruising Mulholland vóór de gezondheidsstaaf van het Snoepje loopt uit. Gang in de rode teller. Het snoepje wordt verwond, en kan blijven niet ontspruitend. De greep van Ballas tot de politie komt aan. Meer Ballas verschijnt in een bestelwagen, en meer volgen in auto's. Verlaat geen overlevenden. Uiteindelijk, 3 politieauto's komen aan, en daar niets u behalve horloge kunt doen. CJ is binnen een politieauto, met een zak over zijn hoofd. Het wordt verwijderd, en u ontdekt dat u in het midden van nergens met Tenpenny en Pulaski bent. Tenpenny openbaart dat het Snoepje en binnen het gevangenisziekenhuis dat voor revolverschotwonden in leven is wordt behandeld, maar voor nu, Pulaski heeft een baan voor u. CJ probeert nog om over het feit dat te krijgen de Rook hem verraadde. De rook doet wat heeft verteld hij, zegt Pulaski. Tenpenny geeft opdracht tot u om vanaf C te blijven.R.A.S.H. en Rook. Daar kerel zet het verbergen omhoog Chiliad op die met de methodes van Tenpenny en van Pulaski niet akkoord gaat. Pulaski wil hem doden, en hij wil bewijsmateriaal van u dat hij niet gaat spreken. Klaar dit is vertaald^^.. We gaan weer verder met politie missies zoals BS zei!!! @GTA88 Ga neit onnige dingen roepen aub! Ruurd31!! Bewerkt: 30 oktober 2005 door ruurd31
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Ruurd31 mag jij helpen an de walktroe warom staat er niks bij de green sabra *Hele lap tekst* als je dit nouws eens vertaalt in het nederlands dat kun je dan in de walk trouw zeten hier is de site waar alle staat ion het engels gtagames is dan beter *verwijdert* Ruurd31 helpt niet mee aan de Walktrough, je wordt hiervoor gekozen. Bekijk anders ook even de WikiGTA F.A.Q. Ook nemen wij geen complete teksten over van andere site en vertalen ze dan snel. Alles wat in de WT word gezet word door ons zelf gemaakt. Hier staan alle medewerkers van WikiGTA. Back Ontopic. oo ik vint dat ruud31 ook goed is van heb ik toch veel geleerd ONTOPIC!!! Ruurd31 mag jij helpen an de walktroe warom staat er niks bij de green sabra *Hele lap tekst* als je dit nouws eens vertaalt in het nederlands dat kun je dan in de walk trouw zeten hier is de site waar alle staat ion het engels gtagames is dan beter *verwijdert* Ruurd31 helpt niet mee aan de Walktrough, je wordt hiervoor gekozen. Bekijk anders ook even de WikiGTA F.A.Q. Ook nemen wij geen complete teksten over van andere site en vertalen ze dan snel. Alles wat in de WT word gezet word door ons zelf gemaakt. Hier staan alle medewerkers van WikiGTA. Back Ontopic. oo ik vint dat ruud31 ook goed is van heb ik toch veel geleerd ONTOPIC!!! nouw wat een lap teks bij de green sabra hele maal nks eerst duurt het 2 maanden dat het weer beetj doet Ik mag helemaal niet meewerken aan de WT.. Daar wordt je voor gekozen: Maar ik vertaal dat engelse wel ff voor je: Engels naar Nederlands letterlijk vertaal met vertaalmachine: Het is tijd om Ballas te tonen wat die ongeveer allen is bonzen. Het snoepje motiveert homies, en dankt openbaar CJ voor het terugkrijgen van de Straat van het Bosje op zijn voeten. Zoete orden verwarmd te worden iedereen, en ontmoet hem onder de Kruising Mulholland. CJ verlaat het huis, en vraag Cesar. Hij zegt dat zijn zeer belangrijk, en dat u het moet nu zien. Ga en ontmoet Cesar onder snelwegnorthside van Verdant Bluffs. Gang in de rode teller, en ga dan binnen de auto met de gekleurde vensters onderaan alleyway. Binnen de auto, Cesar en CJ kijken over de straat, als één of andere uitgang Ballas een garage, gevolgd door Ryder en Rook, en tenslotte Ambtenaar Tenpenny. Pulaski keert groene sabre uit de garage om. Ja, zelfde groene sabre die werd gebruikt om de Straat van het Bosje aan te vallen toen de moeder van CJ werd gedood. De rook ver*kopte u uit. Plotseling, CJ herinnert zich over Snoepje en geeft opdracht tot Cesar om Kendl aan een veilige plaats te krijgen. Het snoepje en homies komen duidelijk een val tegen. Het ras over aan de onderkant van de Kruising Mulholland vóór de gezondheidsstaaf van het Snoepje loopt uit. Gang in de rode teller. Het snoepje wordt verwond, en kan blijven niet ontspruitend. De greep van Ballas tot de politie komt aan. Meer Ballas verschijnt in een bestelwagen, en meer volgen in auto's. Verlaat geen overlevenden. Uiteindelijk, 3 politieauto's komen aan, en daar niets u behalve horloge kunt doen. CJ is binnen een politieauto, met een zak over zijn hoofd. Het wordt verwijderd, en u ontdekt dat u in het midden van nergens met Tenpenny en Pulaski bent. Tenpenny openbaart dat het Snoepje en binnen het gevangenisziekenhuis dat voor revolverschotwonden in leven is wordt behandeld, maar voor nu, Pulaski heeft een baan voor u. CJ probeert nog om over het feit dat te krijgen de Rook hem verraadde. De rook doet wat heeft verteld hij, zegt Pulaski. Tenpenny geeft opdracht tot u om vanaf C te blijven.R.A.S.H. en Rook. Daar kerel zet het verbergen omhoog Chiliad op die met de methodes van Tenpenny en van Pulaski niet akkoord gaat. Pulaski wil hem doden, en hij wil bewijsmateriaal van u dat hij niet gaat spreken. Klaar dit is vertaald^^.. We gaan weer verder met politie missies zoals BS zei!!! @GTA88 Ga neit onnige dingen roepen aub! Ruurd31!! nog en ding wat is dit Snoepje Ontopic!! Bewerkt: 30 oktober 2005 door Big Smoke
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) LAten we niet moeiljk jdoen: Gebruik de zoekfucntie en zoek de missie Green Sabre. Antwoorden: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ite=green+sabre Nu gaan we weer verder met dit topic. Ruurd31!! Ps.. wil me niet gedragen als mod, maar topic is topic = onderwerp is onderwerp !!! Bewerkt: 30 oktober 2005 door ruurd31
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 LAten we niet moeiljk jdoen:Gebruik de zoekfucntie en zoek de missie Green Sabre. Antwoorden: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ite=green+sabre Nu gaan we weer verder met dit topic. Ruurd31!! Ps.. wil me niet gedragen als mod, maar topic is topic = onderwerp is onderwerp !!! julie meer mensen nodig om te helpen aan de walkrouw maa rmij niet meer nem ruud wie stem ruud 31
Recommended Posts