Arjen Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dat doe de computer automatisch. Klik hier! Klik bij 'Step 1' op Graphics Driver. Klik bij 'Step 2' op de desbetreffende videokaart die je in je computer hebt. Jij moet gewoon GeForce and TNT aanklikken. Klik bij 'Step 3' op je operator system, dus waar je nu op runt. Waarschijnlijk Windows XP (Professional of Home maakt geen verschil). Druk dan op Go! Dan kom je op een pagina waar je de driver kunt downloaden. Daar staat ook onder het kopje downloads: 'Primary Download Site'. Als je daar op klikt krijg je een pop-upje. Scroll naar beneden en druk op Accept. Tenzij je alles wilt lezen natuurlijk. Nu begint de download en je hoeft alleen nog maar het bestandje te openen, dan gaat alles vanzelf. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Bedankt ik ben nu bezig met het downloaden hopelijk doet sa het dan wel zonder uitval Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Als je geheugen kapot is, start je computer niet eens op.Als je moederbord kapot is, werkt het knopje om de computer aan te doen ook niet meer. Als je harde schijf kapot is, kan je je computer ook niet opstarten. Hoezo deed hij bij mij dan het zelfde en was mijn geheugen kapot. En heb ik een tijd lang met een kapotte harde schijf gewerkt. Dus wat ik zei kan wel @ Gammie hopelijk is dat inderdaad het probleem Reageren
Arjen Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dus wat ik zei kan wel Als je harde schijf kapot is, hoe kan hij dan ooit Windows XP laden? Dat wil niet.. En het ligt eraan wat jij kapot vind.. Een bestand beschadigd waardoor enkele processen het niet meer doen betekent niet dat je harde schijf kapot is. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Halo ik kan jullie met trots vertellen dat GTA sa het weer doet bedankt Arjen Reageren
Arjen Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Halo ik kan jullie met trots vertellen dat GTA sa het weer doet bedankt Arjen Ah kijk.. Dat hoor ik graag! Graag gedaan. Zo is het probleem dat de computer steeds opnieuw opstart dus ook opgelost! Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Inderdaad alles is perfect de pc draait het spel weer als een schoonheid. Deze topic is weer tot een goed einde gebracht Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 HELP! Na Drie keer veel gespeelt te hebben is toch de pc weer uitgevallen (gister) Ik vind het een hele groote terleurstelng als iemand nog een ander idee heeft hoor ik het graag. Reageren
poulussen Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ligt denk ik aan je videokaart of je geluidskaart of de cd is niet goed Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Volgens de ander heb ik een goede video kaart had laatst er nog een programmatje van gedownload ik heb een NVIDIA force nog wat. en de cd is niet beschadigd. Reageren
Wrieh Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik heb ook een nvidea geforce 4mx (64 MB Viedokaartgeheugen) en san andreas doet het bij mij wel goed dus het zal wel niej aan de videokaart liggen mischien is het probleem overcloking? want je pc kan te warm worden en uitvalllen door overcloking Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 mmh mischien want het is wel na een half uur tot uur aleen ik vind het wel raar met andere zware spellen zet ik ze weleens op pauze en ben ik zo een uur weg en toch valt de pc daar niet uit Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 dan weet ik het ook niet meer?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Hallo, kan het aan de voeding liggen als GTA sa vaak uitvalt? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 probeer alles overnieuw van Arjen zegt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.