Jump to content

Pc valt uit

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Wat bedoel je prescies van doe alles overnieuw?

Ik heb alles geprobeerd wat ze hebben gezegd dingen gedownload spel erop nieuw opgezet enz. en toch heb ik het probleem nog steets ik vroeg het aan me vader en die zij: Het kan mischien de voeding zijn als die niet krachtig genoeg is.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

20

• Arjen

5

• danielc

5

• Ikkes

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik heb precies hetzelfde probleem!

alleen is het bij mij na 4 minuten! het probleem komt bij aleen bij GTA 3, Vice City en San Andreas :-( ik kan Brothers in Armsn Earned in Blood en Battlefield 2! mijn grapigh card moet het wel kunnen hebben ik heb een GeForce 6600 en 512 mb ram 160 gb intel pentium 3 ghz. Ik heb ook alles al geprobeerd maar ik krijg het niet goed!

Geplaatst:

Inderdaad aleen bij mij is het aleen bij GTA sa, de ene keer valt hij in 5 minuuten drie keer uit de andere keer weer niet en meestal na een half uur tot uur dat de pc uitvalt dan krijg ik ook zo'n fout melding.

Terwijl ik toch een goeie pc heb ik heb hem met me vader ok al is opengehaald ect. echt vreemd :?

Geplaatst: (bewerkt)

Een tip voor als je Windows XP gebruikt. Waarschijnlijk moet je Windows updaten. Ik heb hetzelfde probleem als jou gehad!

Hier de link: http://update.microsoft.com/microsoftupdat...ault.aspx?ln=nl

Als de link niet werkt moet je even naar de site van Microsoft gaan!

Je moet gewoon de instructies op het scherm volgen! Als het je niet lukt stuur me maar een PB!

Hopelijk is het hier mee opgelost! :engel:

Bewerkt: door royboyvdv
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb windows xp weer is geprobeerd te update maar dat lukt niet me engels is niet zo goed ik zal ff over tiepen wat hij zegt:

Windows XP Service Pack 2 cannot install.

The product key used to install microsoft windows may not be valid. For more information about why you have received this error message, and steps you can take to reslove this issue visit www.howtotell.com

ps. ( ik heb dit probleem met update al een tijd lang)

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb windows xp weer is geprobeerd te update maar dat lukt niet me engels is niet zo goed ik zal ff over tiepen wat hij zegt:

The product key used to install microsoft windows may not be valid. For more information about why you have received this error message, and steps you can take to reslove this issue visit www.howtotell.com

Dit betekent dat je product key neit geldig is

Met andere woorden je hebt een niet legale versie van Windows

Ik heb dit namelijk ook

Geplaatst:

dat help bij mij anders niet ! ik heb gwn Auto update dus ik hoef niet naar die site maar het maakt niks uit of je hem update of niet! ik denk eerder dat de fout ook een beetje bij Rockstar games zit! want Battlefield 2 en BIA EiB kan ik wel gwn spelen terwijk je daarvoor een betere computer voor moet hebben!

Geplaatst:

Hallo,

Dit betekent dat je product key neit geldig is

Met andere woorden je hebt een niet legale versie van Windows

Ik heb dit namelijk ook

Ik heb hem inderdaad ilegaal van een oom gekopieerd, betekend dit dat ik nooit meer kan update of is er een manier dat het wel lukt? :?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

je hebt van die cd's waar het gewoon opstaat serverpak 2 enzo

maar het updaten helpt niks van mijn geforce en windows is ook geupdate. ik weet het echt niet meer.. iemand?

beetje laate reactie meschien :puh:

Valt de gehele PC uit alleen bij het spelen van SA, of gewoon als je aan het Computeren ben?

Probeer ook eens een Patch te downloaden, die installeer je erover, en dan zou hij het ook kunnen doen.

Ik heb even gezocht voor je, en heb een Patch gevonden:

Klik hier!!

PS: Hij staat onder Game Files ;)

Bewerkt: door Big Bear

onder alle gta versies start i opnieuw op. bij gta 2 na 10 minuten, bij gta vc en sa naar 3 minuten. dan start de computer gewoon opnieuw op. ik heb het verder nooit! ik kan Call of duty 2, Brother in arms earned in blood, Unreal tournament 2004 wel spelen zonder problemen.

3 ghz

1.5 gb ram

geforce 6600

160 gb

ik ga nu de patch testen!

Bewerkt: door danielc
Geplaatst:

zoals ik al had verwacht maakt niks uit. is ook raar dat i bij alle gta's zelfs 2! uitvalt zou wel iets in zitten wat mijn computer niet kan hebben. verder heb ik nooit problemen met de zwaarste game. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...