cocaine Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 war kan ik dat groote gebouw vinden ? waar je zop die dak komt als je d in die deur gaat Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 In LS zijn er heel veel. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik heb vorige x ook al in dit topic vertelt waar het hoogste gebouw van LS staat ik heb er ene plaatje bij gezet kijk maar snel hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17178 Ruurd31.. Suc6 verder! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Er zit er een midden in Los Santos. Je kan daar naar binnen... als je binnen bent en je zie je een gele marker bij een trap of een lift. Loop daar in en dan ben je op het dak. Succes. Koos. Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 war kan ik dat groote gebouw vinden ? waar je zop die dak komt als je d in die deur gaat LS hans Reageren
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik heb ook nog vraag over gebouwen zijn de ook huizen waar je de helekopter op dak zet en dan slaat die hem de bij op Reageren
Rekam Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je hebt er ook één in San Fierro. Dat gebouw met die lange punt. Het gebouw in LS heeft precies een ster op dak. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Op 'grote' politie bureau's kun je ook heli's zetten! :$ Of bedoel je bij gebouwen niet commerciele (Politie/brandweer ect..) :$ Ruurd31! :$ Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik heb ook nog vraag over gebouwen zijn de ook huizen waar je de helekopter op dak zet en dan slaat die hem de bij op Helikopters kunnen niet op die manier worden opgeslagen, de enigste manier wat zou kunnen is hem in de garage van je vliegveld zien te proppen. Reageren
cocaine Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 nee ik bedoel een groot gebouw als je die deur in gaat kom je gelijk op dak daar is een schans op dak ( en in veel filmpjes zie je m ook ) dus Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 In de bijlage vind je de locatie van het gebouw, onderaan is een marker en als je daarin stapt wordt je getransporteerd naar boven. Ook ligt daar een parachute. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.