~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 hij lijkt niet echt op die van virus @froop, je kan ook de achtergrond kleur nemen van het forum, of allemaal firefox downloaden. Daar is er geen transparant blauwe achtergrond Geen van alle lijkt op die van virus Hij heeft er toch iets anders mee gedaan ... Maar die van ons vind ik mooier ... *lekker PUH* Reageren
.Exorcist Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik heb gewoon precies de tutorial gevolgd hoor,dus 't ligt niet aan mij. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Sorry voor de bump, maar ik heb deze tutorial ook even gevolgd. Dit kwam eruit: En ja ik weet dat het lettertype niet mooi is. Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Mooie tut Dit is mijn resultaat: Reageren
Thabit Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Die laatste Twirl is eigenlijk net te veel, zonder die is hij mooier! Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hoe maak ik een soort van Mist onder me foto Netzoals Gizmo heeft bij ze handtekening :$ Reageer snel plz:) Keep up the good work voorderest he iedereen. PEACE OUWTTT IEDRUEEN:P Reageren
Ferre Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hoe maak ik een soort van Mist onder me foto Netzoals Gizmo heeft bij ze handtekening :$ Reageer snel plz:) Keep up the good work voorderest he iedereen. PEACE OUWTTT IEDRUEEN:P Zulke vragen moet je niet zomaar in een topic dumpen. Het is al vaker gebeurt dat je het gewoon in een topic post met zpmaar een vraag en dat is niet de bedoeling. Hier heb je speciaal een pinned topic voor: Photoshop Helpdesk. Ontopic: je gaat er gewoon met een witte brush overheen Bewerkt: 6 maart 2006 door Ferre Reageren
Thabit Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik denk dat dat gewoon een brush is. Dus in dit geval: een nieuwe layer maken en onderaan in het wit brushen. Als je een brush zoekt zoals Gizmo, moet je op google even naar 'Grunge Brush' zoeken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hoe maak ik een soort van Mist onder me foto Netzoals Gizmo heeft bij ze handtekening :$ Reageer snel plz:) Keep up the good work voorderest he iedereen. PEACE OUWTTT IEDRUEEN:P Dat zijn gewoon wat witte soft grunge brushes aan de onderkant. Je kan het ook met andere brushes doen hoor, maar het zijn in ieder geval witte brushes. Je kunt witte brushes krijgen door eerst even op D te drukken en daarna op X. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.