XoIN Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 als ik in mozzila zit te surfen dan disablet de hele boven balk zich waarom is dat Reageren
T@rget Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ja Plaatje Wil niet laaden bij mij Reageren
XoIN Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 http://img417.imageshack.us/img417/5474/raar1bd.png linkie Reageren
Arjen Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Hoe kunnen wij nou weten wat je normaal in je werkbalk hebt zitten? Restart Mozilla gewoon even.. btw. Kies volgende keer een passende topic titel. Reageren
X-TX Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 1. Kies (zo als Arjen al zei) normaal titel, staat ook in de Forum Regels. 2. Geef meer beschrijving, plaatje mag maar beschrijving is beter. Of upload het plaatje en plaats het link tussen deze 2 stukjes; 'img' en '/img' met de '[' en ']' in het begin en eind. 3. Als je problemen hebt; probeer eerst zelf, want volgens mij heb je niks zelf gedaan en gelijk bent gaan posten. Ik kan je niet helpen, ik zit op computer die niet in staat is deze plaatje te openen. Geef dus wat meer beschrijving als je geholpen wilt worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.