Jump to content

sa

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan ik aan sa komen voor de pc

bijvoorbeeld downloaden

niet kopen :duh:

Warez Request ---> Verboden.

Hiermee wordt je niet geholpen op het forum.

Slot.

IK wil hem ook niet illegaal

ik wil de goedkoopste

waar kan ik hem bestellen :bonk:

Geplaatst:

Erm.., jij zegt niet kopen, en je topic naam luidde: SA Downloaden. Dat lijkt me duidelijk genoeg, niet?

SA kan je gewoojn kopen bij de Bart Smit of Intertoys (Andere speelgoedzaak), het kost dan waarschijnlijk wel €50. Je kan het evt. ook wel bestellen via tal andere sites, surf maar even rond en waarschijnlijk vind je dan snel genoeg wel een site.

Geplaatst:

Je kunt dit beter aan een Moderator doorgeven, en je zegt btw. zelf dat je hem niet wilt kopen maar downloaden? :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt hem ook altijd kopen via een goedkopere iets op Marktplaats.nl of Speurders.nl (Ik denk dat je dan veel risico's loopt!) maar je kunt ook eens gaan kijken op Kieskeurig.nl. Daar zoeken ze voor je uit waar je jou product die je wilt hebben het goedkoopst is!!

Zoals Graphix al zegt als je hem koopt is het echt de moeite waard.. Je hebt meer dan 100uur speel plezier! Je kunt het spel zo vaak spelen als je wilt!

Ruurd31 :Y

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)
AAAAAAAAAAH

HEB IK HET NU AL VERPEST

IK BEN GEEN HACKER

OF WAT DAN OOK

WAAROM ZOU IK HEM DOWNLOADEN

DAN ZITTEN ER MEESTAL FOUTEN IN

IK HEB ALLE GTA`S MAAR GEEN SA

DUS WAAROM ZOU IK HEM IN VREDESNAAM DOWNLOADEN

Doe is rustig. :-(

Je zeg zelf dat je hem wou downloaden, dus die vraag van waarom kan je het beste aan jezelf stellen.

Je kan Gta sa gewoon in de winkel kopen of bestellen op 1 van de vele bestel sites op het net.

Met google kan je veel van dat soort sites vinden.

Veel succes met zoeken! :cya:

Edit: Het bericht is zo te zien verwijdert. :cab::puh:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Inderdaad, kijk gewoon op marktplaats voor een 2e hands, heb net even gekeken en hier (click) heb je er al een helemaal compleet, laagste bod staat op 20 euro, is dan toch geen geld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...