Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Beste, Ik heb GTA Vice City al ongeveer een jaar. Hij deed het heel erg goed maar nu opeens krijg ik een error Mijn Systeem Specs: 256 MB RAM 64 MB Videokaart 2.0 Ghz Windows XP Home Edition Ik heb Vice City legaal bij de winkel gekocht. Geen Mods. En ik heb het geprobeerd opnieuw te installeren. Maar steeds lukt het niet. Dit is de error: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 1.Zitten er krassen op? 2.Is hij vies? 3.Zit er stof in je cdspeler? anders zou ik het niet weten maar succes er mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 1. Nee 2. Nee 3. Nee Ik weet het niet. Ik heb hem zelfs nog een keer opnieuw geinstalleerd. Lukt nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Anders moet je hem op een andere computer proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb maar 1 goeie computer. En dat is deze. Ik heb verder een Windows 98. Maar daar heb ik het vroeger geprobeerd en het lukte niet. Mijn videokaart was te laag. Edit: Ik heb het probleem opgelost. Om dit probleem te voorkomen: Als je GTA Vice City 2 keer hebt opnieuw geinstalleerd, en het werkt niet, lees dan niet: Als je dit probleem ook krijgt, verwijder GTA Vice City dan. Let op: Verwijder hem van Start -> Programma's en dan zoek je RockstarGames en verwijder je hem. Dan als je hem verwijdert hebt, dan is die niet verwijdert. Zoek de map van GTA Vice City op bij Lokaal Station of Program Files. Verwijder de rest, en daarna installeer je het opnieuw. Nu lukt het wel. Bewerkt: 30 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.