Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Geeneen, ik houd niet zo van sporten. Of, ja toch wel, computeren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ook Kick-boxen! :lol: Dus ook kracht-en lenigheids training en joggen. In mijn vrije tijd ook. Verder niet veel eigenlijk... Mja wiet roken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 uhm voetbal en fitness Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Voetbal, karpervissen , uuhhmmm verder niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 volleybal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 voetbal deed tennis skateboarden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar school te gaan, en s'middags ook weer terug lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat Hoe raad je het :huh: , nee maar ik weakbord ook wel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel. lol ,, ik wist niet daT iedereen zo sportief was inplaats van computer nerds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Hahah, waar wat is weakborden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Ik doe aan tennis en atletiek voor de rest ben ik niet zo goed in andere sporten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 iedereen zijn eigen sport tog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.