joep Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 volleyball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik doe niet aan sport. Of toch ? Ik typ :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik sport niet mijn sport is mijn vrouwtje verwennen :lol: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Is dat in jouw geval; zware lichamelijke sport of verwennen in de vorm van geschenken en andere leukigheden?!?? :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Ik doe breakdancen voetbal en vissen (karperen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 tellen jullie dansen ook als sport? Ik dacht het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Ik doe aan fitness/cardio en crossen op mijn MTX-SH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 tellen jullie dansen ook als sport? Ik dacht het wel tja oke want ik doe het ook!! wie danst er nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 Ik doe breakdancen voetbal en vissen (karperen Heel goed ik karper ook soms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2004 Ik doe het sinds een week ongeveer ik heb er 1 gevangen van 35 cm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Ik doe worstelen 2des in grieks romeins 3des in vrijestyle (belgisch kampioenschap) en voor de rest doe ik ook nog aan 'bed-sport' en powertraining en als ik zin heb ga ik wat joggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 als ik zin heb ga ik wat joggen jaja voorhuid joggen bedoel je he :lol: ik doe aan dansen.....alleen dan horizontaal :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 als ik zin heb ga ik wat joggen jaja voorhuid joggen bedoel je he :lol: ik doe aan dansen.....alleen dan horizontaal :rolleyes: Voorhuid joggen? hee hoe oud ben je man, 12 jaar? Maarre wel leuk grapje :lol: Hij zal wel gewoon joggen bedoelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 eerlijk gezegt snap ik hem ni hollandse mop ofzo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Jongen ieder1 weet wat dat inhoudt :lol: :lol: alvast mn excuses ik moet heeeeel ff sexuele voorlichting geven. Voorhuid Joggen: dat heet masturberen bij jezelf :lol: Dansen horizontaal: dat betekend vrijen met een meid of jongen hangt ervan af wat je smaak is :lol: Maarre weer ontopic want nu zitten we hier over seks te ouwehoeren terwijl dit een sportforum is en sex is geen sport he (voor sommigen wel maargoed) :lol: Ik heb vroeger op reddingszwemmen gezeten en Judo enneh Turnen. Dat turnen vond ik helemaal 3keer niks want ik brak per ongeluk mijn pols in een ring :lol: kan je nagaan hoe houterig ik dan ben :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.