gta-krc-lover Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik snooker!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 tennis en voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik doe aan lamballen, luieren en slapen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik fitness, en heb op badminton gezeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ik doe aan lamballen, luieren en slapen :rolleyes: Sorry wat is lamballen?¿? :rolleyes: ALVAST BEDANKT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) Ik heb 8 jaar lang aan zelfverdediging gedaan.., Ik doe nu aan een andere soort zelfverdediging. En soms doe ik ook aan fitnis. Bewerkt: 8 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben! 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben! 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B) Stoer he voetbal!, welke plaats speel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Stoer he voetbal!, welke plaats speel je? Linksmidden aka Van Der Vaart de 2e B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Heej met jou kan ik praten ik sta ook links midden of links voor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop. 2 wijken :o . Over 2 wijken daar doe je toch zeker wel 5 uur ofzo over? Ik hoop maar voor jou dat dat hele kleine wijken zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Nee joh. Ten eerste ga je het steeds sneller doen, dat gaat bij mij ook al omdat m'n versnellingen kapot zijn en m'n fiets alleen nog maar in z'n 3 kan fietsen. Ten tweede heb ik één folderwijk waar je ongeveer 25 minuten mee bezig bent. Die hoeft ook maar één keer in de week. Die andere is een dagkrant die doe ik meteen als ik uit school kom. Die bestaat uit 2 delen. Een binnen- en buitenwijk. Binnenwijk is nieuwbouw en buitenwijk is platteland. M'n moeder doet doordeweeks altijd de buitenwijk waardoor ik nog maar 45 min. met die krant bezig ben. Verdient echt goed. €---,-- per maand. (als je er écht in geïnteresseerd ben wil ik het wel zeggen, maar mijn wijk verdient véél meer dan een gewone wijk omdat ik een stuk platteland erbij heb ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 k doe aan tennis daar ben k juist in de zomer heel veel mee bezig s'winters eigenlijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.