wcplee Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Gitaar telt niet mee hé? en ik doe nog aan Gym Xtra (voor kinderen met een slechte motoriek) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik doe aan poepen, voor de goeie ass training Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik doe aan poepen, voor de goeie ass training Dat is gevaarlijk, ik zou het niet durven, stel dat je anus open scheurt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 hhahahahah als je dat een sport kan noemen..... nee ik doe veel aan joggen en sport natuurlijk is heel belangrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Gitaar telt niet mee hé?en ik doe nog aan Gym Xtra (voor kinderen met een slechte motoriek) Sorry wat is moteriek? Trouwens tim13 als jij je behoefte doet scheurt je anus toch ook niet open :lol: . *Dit hoop ik tenminste niet voor jou* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Gitaar telt niet mee hé?en ik doe nog aan Gym Xtra (voor kinderen met een slechte motoriek) Sorry wat is moteriek? Trouwens tim13 als jij je behoefte doet scheurt je anus toch ook niet open :lol: . *Dit hoop ik tenminste niet voor jou* Nee gellukkig niet tenzij ik een grote Kei heb ingeslikt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Ik speel bij Club Brugge slechts 1 match verloren tegen f.c. feyenoord 6-4 Bewerkt: 29 december 2004 door love the gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik speel bij Club Brugge slechts 1 match verloren tegen f.c. feyenoord 6-4 Dat is wel goed! Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan met het regionale elftal van de knvb. Maar verder dan dat is het nog niet gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 1. scooter racen natuurlijk 2.Voetbal,ik sta tussen de palen en de lat in 3.Kickboxen 4.Thaiboxen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 1. scooter racen natuurlijk 2.Voetbal,ik sta tussen de palen en de lat in 3.Kickboxen 4.Thaiboxen Zo dat is een hele lijst!! Ik hou het gewoon bij voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 2.Voetbal,ik sta tussen de palen en de lat in Cool Liltuner, ik ben ook keeper. Of ben je een speler die meer zin heeft om te keepen? Of ben je een spits die zoveel scoort dat hij nergens meer anders is te vinden in het veld? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik ben ook keeper alleen dan bij hockey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Mijn sport is Hardcore Gamen Of superziek chillen... Om misschien een beetje skateboarden... Kickflip Boardslide van een 10 Stair.. Hell yeah!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik doe aan tennis en ik fiets heel veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik doe aan tennis en ik fiets heel veel Tennis, heb ik ook gedaan.. Best leuk aleen ik moest stoppen ivm voetbaltraining en dansen op de zelfde tijd. Nu kan ik aleen nog maar aan voetbal doen. Ik vraag me af wat Joriz voor sport doet. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.