MrKooKie Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik denk niet dat het goed voor de site zou zijn als ie met zijn PC zou smijten Reageren
Don Falcone Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik denk niet dat het goed voor de site zou zijn als ie met zijn PC zou smijten die gast heeft er vast duizenden B) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Zwemmen, veel fietsen ( in de zomer dan want nu is het koud ) en veel karten ( ja dat is ook een sport ) Reageren
Lennert Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik ga af en toe wel eens BMX'en en in de zomer veel zwemmen. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 2x in de week hardlopen 5 en 7 KM en veel fietsen B) Reageren
Na$! Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ik speel al 6 jaar voetbal maar ik fiets ook wel heel veel Reageren
Time Fighter Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik heb gevoetbalt maar nu niet meer. Nu bmx ik en af en toe zwemmen. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik ga tegenwoordig ook 2 x in de week hardlopen, hoe ver het is weet ik niet, m'n record staat op 14.34 alleen heb je daar niks aan als je de distance niet weet. Verder hou ik vakantie nu dan. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) ik zit op volleybal en fiets elke dag 34 km :rolleyes: soms word je ook helemaal gek en ga ik chill met de bus Bewerkt: 8 februari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ...en fiets elke dag 34 km :rolleyes: soms word je ook helemaal gek en ga ik chill met de bus ... Hartelijk gefeliciteerd met de zeer korte afstand die jij moet fietsen, ík moet elke dag 20 km heen naar school + 20 km terug naar school + 10 km kranten is ELKE dag 50 km per dag. Dus, je hoef nog niet eens zo heel hard te klagen. :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 haha :lol: Ja je hebt gelijk!! Maar 50 km is veel, maar 34 km is ook aardig veel op een dag.. Geef toe!! :lol: Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Een beetje wel ja. Het allererste komt nog, ik zit nu in de 3e VWO. Ik moet dus elke dag 20 km heen en 20 km terug. Heeft die goede school het wijze plan gekregen om een nevenlocatie te gaan bouwen in de plaats waar ik woon en ook nog zeer dichtbij bij mijn huis. Zou mij dus 40 km op een dag schelen ALS ik in de onderbouw zit. Die is dus alleen voor de leerjaren 1, 2 en 3. Maar het ALLeRALlerAllerergste is dat ik dus Elke dag langs die school in m'n woonplaats fiets, daar niet heen kan gaan en dús 40 km extra fietsen :angry: :angry: :angry: :ph34r: :alien2: :bah: :ahhh: :crying: :exclamation: :sick: , sorry voor overdaad aan smilies, maar dáár wordt je écht kwaad van! Reageren
Pete-R Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Dat is inderdaad niet zo fijn. Maar, het gaat hier over: ,,Wat voor sport doe jij? ''. Dus nu graag weer back on topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.