Tim14 Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 <_< 'he maarten jij bent een behoorlijke booster ,editten ooit van gehoord... <_< Sorry hoor, maar daar zijn andere mensen voor die dat kunnen zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 zwemmen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 zwemmen! Over zwemmen gesprokken, Ik deed vroeger aan zwemmen. Ik heb toen al mijn diploma's gehaald en toen ben ik gestopt met zwemmen. Nu zwem ik alleen nog voor mijn plezier soms. Maandag (²e paasdag.) heb ik voor het laatst gezwommen in een recriatiebad. En het was weer heel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 zwemmen! Over zwemmen gesprokken, Ik deed vroeger aan zwemmen. Ik heb toen al mijn diploma's gehaald en toen ben ik gestopt met zwemmen. Nu zwem ik alleen nog voor mijn plezier soms. Maandag (²e paasdag.) heb ik voor het laatst gezwommen in een recriatiebad. En het was weer heel leuk. Zwemmen, ik denk dat iedereen dat wel ooit gedaan zou hebben. Vond er trouwens niks meer aan toen ik mijn B diploma had gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik heb nu A en B diploma, en ik doe een beetje aan wedstrijdzwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 zwemmen! Over zwemmen gesprokken, Ik deed vroeger aan zwemmen. Ik heb toen al mijn diploma's gehaald en toen ben ik gestopt met zwemmen. Nu zwem ik alleen nog voor mijn plezier soms. Maandag (²e paasdag.) heb ik voor het laatst gezwommen in een recriatiebad. En het was weer heel leuk. Zwemmen, ik denk dat iedereen dat wel ooit gedaan zou hebben. Vond er trouwens niks meer aan toen ik mijn B diploma had gehaald. hmm, Waterpolo kan er goed bij passen, bij ons op de zwemvereniging kon je gelijk doorstromen na je A en B diploma naar Waterpolo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Ik heb m'n A, B en C diploma. Nu zwem ik niet meer, hoogstens voor recreatie. Nu tennis ik en doe ik aan cardio-fitness. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 hmm, Waterpolo kan er goed bij passen, bij ons op de zwemvereniging kon je gelijk doorstromen na je A en B diploma naar Waterpolo! nou bij die van mij lieten ze mij er niet in (ik heb ABC en Zwemvaardigheid I II ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 ik doe aan karate ik zit er vier jaar op en ik vind het wel een leuke sport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Ik voetbal erg leuk zit er al 8 jaar op Het is echt zo leuk als je een keer een goal maakt bij moeilijke tegenstanders, je voelt je dan echt B) . voetbal lijkt me zo saai, een beetje achter een balletje aanrennen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Voetbal, al driekwart van m'n leven. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Voetbal, al driekwart van m'n leven. B) ik vind voetbal geen sport meer want ze rellen en schelden alleen maar bij stadions. vind jij voetbal nou een echte sport? nou ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Voetbal, al driekwart van m'n leven. B) ik vind voetbal geen sport meer want ze rellen en schelden alleen maar bij stadions. vind jij voetbal nou een echte sport? nou ik niet. Voetbal is wel degelijk een echte sport. De voetballers zelf maken geen ruzie en schelden niet zo vaak. Soms hebben ze wel eens ruzie , maar dat heb je met elk sport wel. De Suporters maken de meeste ruzie en schelden de spelers en de scheidsrechters altijd uit. Dat is dus niet normaal. Voetbal is een leuke sport en ik speel het bijna dagelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Al 7 jaar op tennis en categorie 5 niveau. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Voetbal, al driekwart van m'n leven. B) ik vind voetbal geen sport meer want ze rellen en schelden alleen maar bij stadions. vind jij voetbal nou een echte sport? nou ik niet. Voetbal is wel degelijk een echte sport. De voetballers zelf maken geen ruzie en schelden niet zo vaak. Soms hebben ze wel eens ruzie , maar dat heb je met elk sport wel. De Suporters maken de meeste ruzie en schelden de spelers en de scheidsrechters altijd uit. Dat is dus niet normaal. Voetbal is een leuke sport en ik speel het bijna dagelijks. ja dat bedoelde ik ook maar als je voetbalt maar je moet tegen een club met veel rellende toeschouwers dan is de kans groot dat er een steen op je hoofd krijgt dus ik ga nooit op voetbal. Bewerkt: 2 mei 2005 door jack456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.