!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) de triad's in plaats van groovstreet er komen nog meer foto's GR !epica! Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ze lijken wel wat op de gang van woozie. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Hey, Mooi gemaakt! Hoe maak je zo iets? En vanaf waarneer kan je hem downloaden? Gr Ronnie Reageren
!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Ze lijken wel wat op de gang van woozie. het klopt het is de gang van woozie, maar in de bestanden die je moet aan passen heet de gang altijd triad Hey,Mooi gemaakt! Hoe maak je zo iets? En vanaf waarneer kan je hem downloaden? Gr Ronnie ik kan het niet zo uit leggen omdat ik de namen van die mappen niet weet en ik zit nu op een pc zonder gta sa, dus ik leg het later wel uit, maar opzich is het wel makkelijk aan tepassen ik denk dat het nog wel even duurt voordat je hem kan downloaden omdat ik de missie gevers ook nog probeer te veranderen en de readme komt waaschijnlijk alleen nederlands want me engels is echt heel erg slecht. PS : de triad's (dus de gang van woozie ) zijn nu bij mij ballas, en de ballas zijn nu veranderd met groovstreet. GR !epica! Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ze lijken wel wat op de gang van woozie. het klopt het is de gang van woozie, maar in de bestanden die je moet aan passen heet de gang altijd triad Hey,Mooi gemaakt! Hoe maak je zo iets? En vanaf waarneer kan je hem downloaden? Gr Ronnie ik kan het niet zo uit leggen omdat ik de namen van die mappen niet weet en ik zit nu op een pc zonder gta sa, dus ik leg het later wel uit, maar opzich is het wel makkelijk aan tepassen ik denk dat het nog wel even duurt voordat je hem kan downloaden omdat ik de missie gevers ook nog probeer te veranderen en de readme komt waaschijnlijk alleen nederlands want me engels is echt heel erg slecht. PS : de triad's (dus de gang van woozie ) zijn nu bij mij ballas, en de ballas zijn nu veranderd met groovstreet. GR !epica! Oke dan moet je dat maar later uitleggen als je tijd hebt! Ik hoop dat ik hem snel kan downloaden! Gr Ronnie Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik denk niet dat ik het gedaan heb zoals epica heeft gedaan maar ik heb wel een van de triads als sweet gemaakt . (want ik kon de txd en dff van woozie niet vinden) Dus nu loopt sweet ergens in san fierro rond en is een van de triads sweet (ik denk dat epica zoiets bedoeld met missie gevers ) : Reageren
!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) ik zou het wel even proberen uit teleggen uitmijn hoofd : stap 1) ga naar de map waar gt Sa in staat als het goed is C:/programfiles/Rockstar Games/GTA San Andreas stap 2) opende de map data stap 3) backup pedgrp.dat stap 4) open pedgrp.dat in kladblok stap 5) scroll bijna helemaal naar de onderkant als je op de goede plek staat, staat er: FAM1 FAM2 FAM 3 # Gang 2 ~~~~~~~~ knip FAM1 FAM2 FAM3 ( # en alles er achte laten staan ! ) plak het achter TRIADA TRIADB TRIBOSS ( met een spatie er tussen ! ) knip TRIADA TRIADB TRIBOSS plak het op de plek waar FAM1 FAM2 FAM 3. nu heb je de triad's met groovstreet verwisseld ~~~~~~~~ = tussen () maar daar hoef je niks aan te passen. ik heb het uit me hoofd getypt omdat ik nog steeds niet op de pc met gta sa zit dus er kan wel iets anders zijn. ik mocht even kijken en tussen de TRIAD TRIADB TRIBOSS en FAM1 FAM2 FAM3 zitten comma's @ Cooluy Johnson cj met de missie gever's bedoel ik zoals je al zij sweet, ryder, bigsmoke en woozie Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Oke dankje ik zal zo kijken als ik het goed heb gedaan! Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Nou het is gelukt Ik heb sweet omgewisseld met wuzi: Het was eigenlijk niet zo heel moeilijk : Nou ja als je met de img tool gta3.img opent en dan wuzimu.txd en wuzimu.dff en sweet.txd en sweet.dff exporteert naar een map hoef je alleen maar de namen om te wisselen : wuzimu.txd <-> sweet.txd wuzimu.dff <-> sweet.dff En weer terug plaatsen (en backups maken daarvoor he ) EDIT: Jah daar was ik al achter gekomen maar toch bedankt was net 1 minuutje eerder Bewerkt: 30 oktober 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) dat had ik ook net zel uitgezoch maar toch dan klopt het wel waarvoor zorgt het .dff bestand ( ik mod nog maar sinds 1 dag ) zelf al achterkomen volgens mijn broer 3d beeld je kan de naam toch ook gewoon in img tool aan passen als je op rename drukt ? Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dat kan je in de IMG Tool ook doen ja Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ja .... Maar krijg je dan niet van : bestand is al bezet ofzo? Reageren
!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) nee dat kreeg ik er niet voor en ik had het wel goed geschreven ( dus hopen dat hij het goed doet), ik heb het al een tijdje aangepast maar kan niet kijken of het gelukt is want opde pc met gta sa is de virusscanner bezig. Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Je had het trouwens niet goed uitgelegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.