gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 1 big smoke 2 ryder 3 sweet 4 oroc 5 tennpeny 6 kenrosen berg 7 alle maal eve goed 8 allemaal even scheld vint zelf numer 6 Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik vind nummer 3, hij verraad je niet en doet alles voor ''the hood''. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Hoort dit niet bij de GTA San Andreas General. Want de feedback is hiervoor: FeedbackIn dit subforum kun je je op- of aanmerkingen en eventuele vragen m.b.t GTAGames en/of GTAForum kwijt Dit is van GTA San Andreas General: GTA San Andreas GeneralHier kan je grappige dingen en andere shit plaatsen over GTA San Andreas Ff ontopic: Maar ik vind: de eerste 3 het best!! Met de leukste missies. En Jowx heeft ook 1 van de besten uitgekozen. Maar ik lette op de missies !! Ruurd31.. Bewerkt: 30 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik vind nummer 3, hij verraad je niet en doet alles voor ''the hood''. ja klopt maa rop het eine vna spel da tje weer rug ben ls dan word het spel pas egt tof vet veel relen geloof ik dusse einlijk is numer de beste ja en bigsmoke de grapigste Reageren
Thabit Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik geef je even een goede raad. Maak een poll aan in het San Andreas General forum. Zet daar de opties in. Als je niet weet hoe je een poll moet starten, stuur dan een PB naar mij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.