Thabit Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik vind Valentino Rossi het best! Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 geeF mij maaR maX BiaggI! :lol: Heb je die nieuWe bike van hem geZieN! ? :rolleyes: Reageren
Thabit Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 geeF mij maaR maX BiaggI! :lol: Heb je die nieuWe bike van hem geZieN! ? :rolleyes: Nog niet, heb je een screen? Maar Rossi heeft ook een nieuwe bike! Een mooie Yamaha!(Mijn favo motormerk!) Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 naah eigenlijk nieT nieuW! GeeL! Reageren
Thabit Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 naah eigenlijk niet nieuw! Geel! ooh, ja, hij heeft ook een hele mooie motor! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Rossi is zeer cool, ook mijn favo moto rijder. Ook vind ik max biaggi wel een goeie coureur Reageren
Melchior Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Michael Schumacher uit de F1, niet omdat hij altijd wint de latste tijd, maar al een best groot aantal jaren. Michael is waarschijnlijk de beste F1 coureur ooit en heeft al bijna alle F1 records gebroken!! Reageren
RTS Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Doe mij ook maar "The Doctor" Reageren
MightyDuck Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Michael Schumacher uit de F1, niet omdat hij altijd wint de latste tijd, maar al een best groot aantal jaren.Michael is waarschijnlijk de beste F1 coureur ooit en heeft al bijna alle F1 records gebroken!! Ben een groot F1 fan en volg het al vanaf 1998, maar ben nog nooit voor Schumacher geweest, natuurlijk is hij de beste enzo, maar ze moeten Schumacher eens voor de gein in een Minardi zetten kijken of hij dan ook zoveel wint, want het is niet alleen Schumacher maar ook het team dat steeds met de goede tactiek de race weet te winnen. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Oeps, ik bedoelde eigelijk alleen van Motorracesport! :o Reageren
MightyDuck Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 F1 en MotoGP worden vaak vergeleken, dus zoveel kwaad kan het toch niet als er ook over F1 gesproken wordt. En in F1 wagens zitten ook motoren Reageren
Arjen Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 F1 en MotoGP worden vaak vergeleken, dus zoveel kwaad kan het toch niet als er ook over F1 gesproken wordt.En in F1 wagens zitten ook motoren Dan kan je het over alle auto's hebben. Hij bedoel uit de 125cc Klasse, 250cc Klasse en de MotoGP. Geef mij maar erm.. Hoe heet die ook alweer? Baros volgens mij... Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Baros? Dat is toch van 250 CC? :huh: :unsure: Reageren
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 geef mij valantino rossi maar,aan de ene kant van mijn kamer is gta en de andere auto en motorsport Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 geef mij maar....*kijkt op zijn blaadje* Jurgen raayman.........*kijkt nog eens goed* of nee doe maar Valentio Rossi!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.