koolmees67 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik zit compleet vast bij de vlieglessen op Verdant Meadows en krijg geen nieuwe missies voor ik daar doorheen ben. Het lukt voor geen milimeter. Wie wil mijn saved game overnemen en die lessen vliegen? Alleen het vliegtuid. De helicopter wil eerst zelf proberen. Je zou me ontzettend helpen. Dan kan ik weer verder genieten van dit prachtige spel. Mijn saved game (zonder cheats) is bijgevoegd. Saved game kan naar ***Mail verwijdert*** *Bericht aangepast door: Exabyte Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Hey, en welkom op het forum! Save game aanvragen kan in het speciaal daarvoor gemaakte sub-forum dat hier (klik) te vinden is, lees wel eerst de regels daar. Zet ook geen e-mail in je post, sommige personen en bots van sites vinden het leuk om je inbox vol te spammen. Veel succes ! Bewerkt: 30 oktober 2005 door jowx Reageren
Barcelona Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Hallo koolmees67 en welkom op dit forum! je mag geen E-mail in je bericht zetten dat is verboden op het forum en je savegame kan je in dit topic zetten klik leest wel eerst de regels. Succes! Bewerkt: 30 oktober 2005 door Barcelona Reageren
koolmees67 Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo Barcelona en Jowx, Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Bedankt voor de info. Ik zal mijn saved game daar posten. Misschien willen jullie me wel helpen? Groeten, Koolmees67 Reageren
vice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 hallo,ik heb een vraagje waar vind je die vliegschool (ik kan al een beetje vliegen maar hij gaat altij met damp de lucht in ) heb je soms al een missie nodig of in een andere stad?help me toe!ik wil zo graag eens vliegen! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Je kunt pas in na San Fierro, vliegen dan moet je een stuk of 4/5 missies doen en dan kun je de vliegschool doen. De vliegschool is in de Dessert in het noorden van San Andreas. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 12 november 2005 door ruurd31 Reageren
stoffel Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 hallo,ik heb een vraagje waar vind je die vliegschool (ik kan al een beetje vliegen maar hij gaat altij met damp de lucht in )heb je soms al een missie nodig of in een andere stad?help me toe!ik wil zo graag eens vliegen! flight school in in the woestijn Reageren
Timmet Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Sommige missies bij de vliegschool waren niet zo makkelijk Maar het was me toch gelukt. Maar toen opeens was mijn save game weg en kon ik weer helemaal overnieuw beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.