Jump to content

Frisdrank

Recommended Posts

Geplaatst:

gallery2350me.th.jpg

Zien jullie wat ik zie.

Ter hoogte van zijn middel :bonk:

Ik weet niet zeker of dit een EE is maar het is toch "appart"

Geplaatst: (bewerkt)

Ja.. Iets zwarts, driehoekig en ik weet niet wat het topic titel er mee heeft te maken?

Heb je hem al eens van voren bekeken, maak dan nog eens een screen.

EDIT: Als je het voor een piemel aan zou zien, zit ie wel erg laag en is ie wel erg slecht gemaakt. ^_^

Bewerkt: door Arjen

Hier nog een paar screens:

gallery2402jl.th.jpg

gallery2390tt.th.jpg

@ Arjen: Dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen :schater:

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

dit heb ik heel vaak met moteragenten die hebben een hele lange zwarte streep achter zich aan van wel 10 meter :schater:

wel goed ontdenkt :)

Geplaatst:

Sorry, maar ik vind het er een beetje nep!

Dit is net een paint werkje.

Die driehoek is helemaal niet scherp en je ziet gewoon dat ie beetje kronkelig loopt.

Iedereen kan zoiets maken en al helemaal omdat die broek al zo zwart is.

Als het niet het geval is, spijt het me dat ik dit zeg maar het lijkt echt zo...

'T Is inderdaad wel raar :puh:

Maar ik denk niet dat Ikkes dit zelf heeft gemaakt... Anders had hij het bijvoorbeeld wel mooier gemaakt..

Misschien gewoon een glitch, dat er bijvoorbeeld iets verkeerd neer is gezet?

Of heeft er iemand iets in z'n drankje gegooid? :bier:

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:

Even voor de duidenlijkheid....Ik heb dit niet zelf gemaakt.

Het is zover ik weet in de ten green bottles bar, en dan ook alleen maat bij hem(dus niet bij ondere personages)

Ikkes :bier:

@NTM: Tuurlijk zal ik het mooier maken :engel:

Geplaatst:

Dit is echt niet zelfgemaakt, zoals ze al hebben bevestigd. Ik denk meer dat het een bug van iets is. Waarschijnlijk iets verkeerd geplaatst?

Geplaatst:

Ik denk ook dat het een bug is, maar het is wel heel toevallig dat het op die plaats is. :schater:

Geplaatst:

Jah nogal :D Maar ik denk ook dat er iets verkeerds in zijn lichaam geplaatst is...

Bijvoorbeeld een foutje aan de binnenkant van het lichaam, zoals bijvoorbeeld een stukje arm wat eruit steekt (wet wat laag, maar het zou kunnen) Of een gedeelte van de buik dat misvormd is...

Geplaatst:

Het is écht waar! Ik ben net met NTM gaan kijken in dat café, en als hij achterover hangt om te drinken zie je 'het' :puh:

Geplaatst:

Jep, als hij zijn hoofd "achterover" gooit om te drinken, zie je oppeens iets groeien in z'n broek :D

Maar toen DaddyPimp en ik het zo zagen, leek het toch wel op een foutje...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...