Tim14 Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Goe bedoel je, CHEATEN?????The Hawk hou jij me nou voor de gek? of zit je gewoon te spammen niet doen alsof je niet weet wat cheaten is :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ik zit helemaal niet te spammen! <_< :angry: Ik gebruik ook nooit cheats als je dat bedoeld. Dat doe mijn broertje altijd!! The hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 als je 'total liar' als rank hebt, is er gecheat met die savegame, en veel, dat kan niet anders. Is het niet handig om je broertje een eigen savegames te geven? Dan heb je dat gedonder met cheats niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 ik zit helemaal niet te spammen! <_< :angry: Ik gebruik ook nooit cheats als je dat bedoeld. Dat doe mijn broertje altijd!! The hawk Je doet net of je niet weet wat cheaten is: goe bedoel je CHEATEN?? dan krijg ik het gevoel alsof je net doet of je heel weinig van gta weet want ik heb nog nooit iemand gezien die niet wist wat cheaten is! en nou weer ontopic trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Ten eerste: Ik weet donders veel van Vice City af! Ten tweede: Mijn broertje luistert nooit. Maar ten derde:Als ik ontdek dat hij met mijn savegame bezig is geweest krijgt hij een oorvijg! Ik heb nu een savegame waarvan ik een Criminal rating van 24368 heb. The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 iets van een 15000 is niet zoveel denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.