Jump to content

Favo plek om 6 sterren te halen


MightyDuck

Recommended Posts

Mijne is dat huis op het eerste eiland 'El Swanko Casa'. En dan op het rechter balkon. Geen heli kan je neerschieten of mannetje naar benede laten komen. En het is voor het leger heel moeilijk om daar neer te schieten. En je zit maar 1 verdieping van de grond. Erg goei plek :D

Link to comment
Delen op andere websites

ee dat heb ik al geprobeerd dat is zeker een goeie ja.. ze kunne schiete wat ze wille maar raken kunnen ze niet....

maar goed mijn favo plek om 6 sterren te halen is.. voor het huis van vercettie estate en daarna snel het huis in vluchten en dan komt al die agentemannen binnen op mij te schieten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik meestal de bovenverdieping an sunshine auto's.

Kun je als je er genoeg van hebt bij 6 sterren een tank kapen, ermee naar onderen rijden, in de garage overstappen op een motor die klaarstaat en daarmee naar de spray 'n pay aan de overkant om van je sterretjes af te komen.

A tough day at the office :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd, daar ga ik ook welleens mensjes killen, dan ga ik op het dak staan en iedereen dood knallen.

En dan als het lang genoeg geduurt heeft (uurtje ofzo) dan ga ik vluchten en ren ik zo hard mogelijk naar buiten en pak ik een auto en probeer ik de politie te ontwijken, ook heel leuk dat iedereen dan tegen je aanknalt en dan later de replay bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

op dat 2e eiland heb je die super lange weg die van de haven naar downtown gaat.

als je dan met een PCJ hard genoeg rijd kan je een trap op en beland je op dak van AMMU-Nation (volgens mij) daar kan je met een bazooka iedereen verrot knallen B)

Link to comment
Delen op andere websites

op dat 2e eiland heb je die super lange weg die van de haven naar downtown gaat.

als je dan met een PCJ hard genoeg rijd kan je een trap op en beland je op dak van AMMU-Nation (volgens mij) daar kan je met een bazooka iedereen verrot knallen B)

daar ga ik ook altijd naartoe als ik moet vluchten voor de politie of het leger

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...