MightyDuck Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Wat is/zijn jullie favoriete plek(ken), om een 6 sterren wanted level te halen? Mijne zijn, memorial stadium en het dak van de garage van North point mall. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Mijne is dat huis op het eerste eiland 'El Swanko Casa'. En dan op het rechter balkon. Geen heli kan je neerschieten of mannetje naar benede laten komen. En het is voor het leger heel moeilijk om daar neer te schieten. En je zit maar 1 verdieping van de grond. Erg goei plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 ee dat heb ik al geprobeerd dat is zeker een goeie ja.. ze kunne schiete wat ze wille maar raken kunnen ze niet.... maar goed mijn favo plek om 6 sterren te halen is.. voor het huis van vercettie estate en daarna snel het huis in vluchten en dan komt al die agentemannen binnen op mij te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Die van mij op het dak bij Skumhole Shack, echt chill, met een bazooka erbij kun je beneden en in de lucht alles beschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Mijne het huis met die cheetah op Starfish Island op het dak! Kan je lekker overal naartoe knalle! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Op de veranda van het Ocean View Hotel. :lol: Als je bukt, kan de politie je niet raken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 de mijne is op het dak van printworks...lekker van die grote pleinen eromheen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Ik gebruik meestal de bovenverdieping an sunshine auto's. Kun je als je er genoeg van hebt bij 6 sterren een tank kapen, ermee naar onderen rijden, in de garage overstappen op een motor die klaarstaat en daarmee naar de spray 'n pay aan de overkant om van je sterretjes af te komen. A tough day at the office Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 mijn favo plek is bij vercetti Estate op het dak dan kan ik lekker de politiehelikopter neerknalle an alle politiemannetjes en de leger kan er niet bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Mijn favoriete plek is in nort point mall, want daar kan ook het leger niet bij en heb je ook geen helicopter! Alleen maar politie! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Ja idd, daar ga ik ook welleens mensjes killen, dan ga ik op het dak staan en iedereen dood knallen. En dan als het lang genoeg geduurt heeft (uurtje ofzo) dan ga ik vluchten en ren ik zo hard mogelijk naar buiten en pak ik een auto en probeer ik de politie te ontwijken, ook heel leuk dat iedereen dan tegen je aanknalt en dan later de replay bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 op dat 2e eiland heb je die super lange weg die van de haven naar downtown gaat. als je dan met een PCJ hard genoeg rijd kan je een trap op en beland je op dak van AMMU-Nation (volgens mij) daar kan je met een bazooka iedereen verrot knallen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 op dat 2e eiland heb je die super lange weg die van de haven naar downtown gaat.als je dan met een PCJ hard genoeg rijd kan je een trap op en beland je op dak van AMMU-Nation (volgens mij) daar kan je met een bazooka iedereen verrot knallen B) daar ga ik ook altijd naartoe als ik moet vluchten voor de politie of het leger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 meestal gewoon op straat of bij haiti zoon gebouw dan schiet ik de haitianen en de polities neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik op een gebouwtje en dan met me rocketlauncher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.