Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mwhauhauaha lol. er is toch ook een fontein waar mensen foto's van staan te maken? heeft iemand kaart.? Want ik kon hem niet meer vinden
P-Jamma Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Mwhauhauaha lol.er is toch ook een fontein waar mensen foto's van staan te maken? heeft iemand kaart.? Want ik kon hem niet meer vinden Bedoel je de "Regular Tom"? Dat is een geiser in het midden van de woestijn... Deze staat op de kaart aangegeven, en hij is makkelijk te vinden omdat hij dicht bij The Big Ear ligt
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 die man die foto's neemt wil vast nog in zijn laatste uur een fotootje nemen van zijn laatste rustplaats
Sunray Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb is gekeken bij die vuurtoren en er zit inderdaad iemand foto's te maken en zichzelf dan laat verdrinken bij mij is het vooral een dikke vrouw dus die mag er zeker aan
braxe2005 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik heb nog iets ontdekt aan die gast/vrouw als je vanaf het woonwagen kamp op hem/haar schiet, gaat hij foto's van jouw maken en komt hij naar je toe lopen.
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) hmm, ik ben het zelf nog nooit tegengekomen maar bedankt voor het kaartje, dan ga ik eens kijken [psst] gammie pas de titel van je bericht eens aan, "de man dei foto neemt" staat zo lullig [/psst] Bewerkt: 5 november 2005 door abiboe
iLoveGta Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Mwhauhauaha lol. er is toch ook een fontein waar mensen foto's van staan te maken? heeft iemand kaart.? Want ik kon hem niet meer vinden Bedoel je de "Regular Tom"? Dat is een geiser in het midden van de woestijn... Deze staat op de kaart aangegeven, en hij is makkelijk te vinden omdat hij dicht bij The Big Ear ligt en waar is dat da ndie regular tom : kan je ook eens een kaartje geven aub thxxxxxxxx
gammie_ Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 hmm, ik ben het zelf nog nooit tegengekomen maar bedankt voor het kaartje, dan ga ik eens kijken [psst] gammie pas de titel van je bericht eens aan, "de man dei foto neemt" staat zo lullig [/psst] haha Het gaat erom dat iedereen begrijpt wat ik bedoel
gammie_ Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ja kan ook, maar het is lolliger als hij zich zelf laat verdrinken
Goliat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 maare zo bijzonder is het ook noet want als ik op het strand iedereen neer schiet die ik tegekom gaan er soms ook mensen uit angst het water in
Timmet Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik heb hem ook gezien Ziet grappig uit als hij in het water loopt.
gammie_ Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 maare zo bijzonder is het ook noet want als ik op het strand iedereen neer schiet die ik tegekom gaan er soms ook mensen uit angst het water in Maar als je op die man schiet dan gaat hij foto's van jou nemen dat is wel komich
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 dit heb nog niet meegemaakt ik sal het eens proberen dit is wel een leuke Easter eggs!
Moonbeam Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 maare zo bijzonder is het ook noet want als ik op het strand iedereen neer schiet die ik tegekom gaan er soms ook mensen uit angst het water in Maar als je op die man schiet dan gaat hij foto's van jou nemen dat is wel komich toen ii op hem schoot viel hij gewoon aan hoor
Recommended Posts