Damos Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Jas logisch hij wil niet worden geslagen of vermoord.
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Jas logisch hij wil niet worden geslagen of vermoord. Maar dan pleegt hij wel zelfmoord.
ikt Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 even een vraagje: Hoe houd hij de camera vast? net zoals de NORMALE mensen doen of net zoals CJ het doet? Want als je voor een spiegel gaat staan en met de camera richt dan houd cj de camera vast net zoals bij een geweer(AK)
Lord of War Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik heb eens naar de plaats geweest waar die "regular Tom" zich bevindt maar ik heb hem nergens gevonden weet je misschien om hoe laat je hem vinden kunt?
Grove St. Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ik heb eens naar de plaats geweest waar die "regular Tom" zich bevindtmaar ik heb hem nergens gevonden weet je misschien om hoe laat je hem vinden kunt? Wie of wat is regular tom?
Upstream Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ik heb eens naar de plaats geweest waar die "regular Tom" zich bevindt maar ik heb hem nergens gevonden weet je misschien om hoe laat je hem vinden kunt? Wie of wat is regular tom? Dat is een geiser in het midden van de woestijn, waar al die touristen omheenlopen.
Mpp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ooow ja daar ben ik een keer tegen aan geknalt met mijn horthing racer ofzo Srry offtopic
michelIII Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hallo leden ik weet niet of dit al bekend was maar ik laat toch maar ff voor de zekkerheid zien ik reed langs en zag een man foto's nemen van het water hallo mense ik weet niet of jij het weet maar ik heb al veel vaker soon mannetje gezien toen maakte hij een foto van zon grote kip
gta dylan Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ja ik vind dat heel raar ik zat mee te kijken met mijn fototoestel op san andreas maar ik snapte gewoon niet wat die gast fotografeerde.
hitman12 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 nou ik ben nieuw hier maar ik heb ff eeen fotoverslag gemaakt. hier is het mannetje een foto aan et maken. nog 1 hij begint al te lopen.. einde
gammie_ Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Allereerst Welkom hitman12 Dit was al lang bekend Maar tog leuk gemaakt Hoor! Bewerkt: 27 juni 2006 door gammie
Recommended Posts