Flying Dutchman Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 de eerste missie in San Fierro, dat je met the Truth een paar mensen moet ophalen om in de garage te werken. dat snap ik niet helemaal. de missie natuurlijk wel, gewoon naar die mannekes rijden en ze oppikken. maar wat betekent dat nouw als je eerste bij het ziekenhuis en dan bij het politiebureau dat busje weg ziet rijden en the Truth wil dat zien. weet iemand wat dat nu eigenlijk is? ik snap het niet echt Reageren
Vinewood Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Heej, Voor deze info kan je beter kijken op verdere info Zoek de missie, en voíla Veel sucses verder. ~~ Dream360 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 maar wikigta is meer voor missie hulp. en daar gaat het niet om. ik vind het gewoon nogal vaag. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Hoi, Daar laten ze je zien waar het politie bureau staat enz.. Gewoon ff verkennen! Waar alles staat! Maar het is toch beter weer procenten% erbij!! Ruurd31! Edit: Moet dit niet in Missiehulp (link,klik) staan? Bewerkt: 30 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Zal dat niet iets te maken hebben met dat green goo gedoe en met dat black project? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.