RedNeck Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 heey luitjes ik heb een vraag weet iemand waar ik een tutorial over auto´s opvoeren kan vinden laterzz Killer11 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik weet niet of die er is ... maar ik weet wel hoe het moet Als je wil weten hoe PM me maar Greetz GizmO Reageren
RedNeck Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik heb die tut een keer gezien dat je van die cijfers in een kladblok moest veranderen en er stond ook bij wat voor wat diende zoals voor snelheid en acceleratie en zo ik d8 dat het op een sita van bradley H stond maar weet niet cker Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ja kan wel ... ik probeer wel ff snel tut te maken Stap 1 Ga naar C:\Program files\rockstar games\GTA San Andreas\Data en dan open je "Handling.cfg" Stap 2 Dan druk je op "CTRL + F" en typ je de naam van de auto die je wilt opvoeren. Stap 3 Ik heb Supergt getypt en kwam hier uit Stap 4 Als je iets verder kijkt in de regel zie je deze 2 getallen. 1e getal = Snelheid 2e getal = Acceleratie Het eerste getal mag NIET boven de 300 zijn.Ander is het gewoon niet meer goed te besturen ... Het tweede getal mag NIET hoger zijn dan de Snelheid dus niet bijv . Snelheid 260 Acceleratie 280 dan ga je naar Bestand > Opslaan Stap 5 Start je SA op, zoek de auto en rij sneller ©GizmO Reageren
RedNeck Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 heey bedankt man ik ga het snel proberen greetz killer11 Reageren
Upstream Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 een tool die ik hier voor gebruik is gewoon op gtagames te vinden hoor KLIKIE Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik doe het toch liever op de OldSkool manier ... al dat gedownload ... me ouders worden er gek van Maarja het is maar wat je handig vind ... Greetz GizmO Reageren
swallav Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe je - een auto meer grip geeft - een boot sneller maakt - een vliegtuig scherper laat sturen Bewerkt: 6 oktober 2007 door swallav Reageren
Donwell Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 In de Master Tutorial List vind je allemaal tuts, waaronder ook deze. Deze geeft een geheel beeld weer van de handling.cfg, waarbij dit soort dingen worden geregeld. Jij moet de grip hebben, en de snelheid. Zoek deze twee begrippen snel op met behulp van de sneltoetscombinatie [Ctrl] + [F]. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.