paperdoll Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) hallo, ik heb een aantal dagen geleden voor mijn vriend gta-san andreas gekocht. natuurlijk heeft ie hem meteen ingestaleerd maar vanaf het begin ging het al fout. het spel liep steeds vast en als hij speelde dan was het heel traag en stotterig. omdat wij een gforce 2 ultra 64 mb videokaart hadden dachten wij dat het daar aan lag dus hebben we die vervangen voor een asus n6600 256mb videokaart maar nu start het hele spel niet op! bij het plaatje van nvidia loopt de hele computer vast. we hebben al de nieuwste drivers geinstallerd en direct-9, we hebben zelfs al heel windows opnieuwe ingestalleerd maar het lijkt allemaal niet te werken. weet iemand wat er aan de hand is en wat we er nog aan kunnen doen? onze systeem is: amd-atlon xp 2200+ prosessor. 1,80 mhz kloksnelheid 768 mb ram geheugen. en dan die asus n6600 256 mb videokaart. 80 gb vaste harde schijf (voor nog geen kwart in gebruik) en een usb schijf van 250 gb we hebben trouwens al meerdere keren geprobeerd om het spel opnieuwe te instaleren maar dat werkte niet. Bewerkt: 30 oktober 2005 door paperdoll Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik denk dat het dan aan de DVD ligt, aangezien wat jullie allemaal al gedaan hebben. Ik weet niet hoelang de garantie is, maar anders moet je het spel eens inruilen. Succes nog! Reageren
paperdoll Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 het lijkt me stug...aangezien ik hem eerst wel kon spelen (alleen dan heel schokkerig omdat de videokaart zwaar verouderd was) maar nu met die nieuwe videokaart en drivers doet ie het helemaal niet. Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik denk dat Froodoo inderdaad gelijk heeft omdat je systeem specs (ruim) voldoende zijn. Zitten er krassen op de DVD? Wat ook kan zijn dat je Moederbord en Videokaart niet goed samenwerken. Om dit te verhelpen moet je even kijken of je wel de nieuwste driver van je MOEDERBORD heb geinstaleerd. Veel Succes ermee Reageren
paperdoll Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 uieindelijk is het geluk om het spel aan de praat te krijgen met de nieuweste drivers van de videokaart maar dan werken al onze andere spellen niet en zijn de kleuren toch erg slecht. met oudere drivers van de videokaart werken de andere spellen wel maar gta niet en zijn de kleuren wederom erg slecht. iemand enig iedee welke drivers we dan wel moeten hebben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.