Nickonly Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Nou, ik zoek dus een progamma (gratis maar niet illegaal) om 3d objecten te maken en (hoeft niet per se maar is wel leuk) in gta sa te zetten. Ook handig is als het niet een al te moeilijk progamma is om mee te werken (ben nogal een beginner). Weet iemand zo'n progamma? Alleen de naam van dat progamma (als het er al is) is al goed, want dan zoek ik hem wel op op het internet. Alvast bedankt!!! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ok, je wilt gaan modellen, dan is 3ds max een goede optie, maar is flink duur. Gmax daarintegen is helemaal gratis, en die is precies hetzelfde van opbouw maar je kunt er minder mee (als modeller zul jij daar niets van merker, ik heb het over animaties en die dingen). Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Nou dan is gamx denk ik wat ik zoek! En ik zal er waarschijnlijk niks van merken nee. Maar vraagje: kan je met dat progamma ook objecten in sa zetten? Maar bedankt, zal eens op internet zoekken! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Ikkes Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Volgens mij kan dat niet, Daar heb je een ander programatje voor nodig voor meer info zie deze tut. Ikkes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik denk dat je het beste gewoon 3DS Max kan gebruiken. Die kan je downloaden en dan voor 30 dagen gebruiken. (trial) Maar daar zijn de meeste tuts over en is ook te gebruiken voor in SA zetten. Succes ermee Btw. 3DSMax 7 is te downloaden op discreet Greetz GizmO Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) een goed programa om mee te beginnen is anim8tor je kunt het hier downloaden Bewerkt: 3 november 2005 door tectron Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Heb ik nog nooit van gehoord. Ik denk ook niet dat je er scripts voor kan gebruiken om alles in SA te zetten zoals bij 3DS Max. Ik denk dat 3DS Max toch het aller beste is. Maarja dat moet je zelfmaar kiezen. Greetz GizmO Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 of z-moddeler , die is ook gratis , srr voor late reply ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.