Juice Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 laat hier jouw kunstwerkjes zien die je met paint hebt gemaakt mijne: mooi he? juice Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Hier ook iets van mij om aan dit topic toe te voegen. Eindelijk eens iets anders dan PS waar ik wel iets mee kan doen. Bewerkt: 20 november 2005 door Dizzee Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Lol hoe verzin je het. Dit forum is aan het vergrijzen. *ontopic* Greetz GizmO. Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Dit is de mijne Een beetje raar maar ik vind hem mooi Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Paint wordt ernstig onderschat, ik werk vrij vaak met Paint. Voor deze plattegrond heb ik Paint gebruikt, en ook mijn ouwe trouwe PetsOvernight signature is een resultaat van Paint. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Paint wordt ernstig onderschat, ik werk vrij vaak met Paint. Voor deze plattegrond heb ik Paint gebruikt, en ook mijn ouwe trouwe PetsOvernight signature is een resultaat van Paint. kan best kloppen maar hoe heb je dei beweging er dan in gekregen? Vast niet met paint Reageren
Froop Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Microsoft gif animator denk ik. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Microsoft gif animator denk ik. ik citeer:en ook mijn ouwe trouwe PetsOvernight signature is een resultaat van Paint. Maar dat is dus niet zo. Anders mag Lantyz mij(en jullie) wel even uitleggen hoe hij dat doet met paint Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 *Sigh* Nee, de animatie is uiteraard niet met Paint gemaakt, maar met MS Gif Animator. De afzonderlijke afbeeldingen zijn wel met Paint gemaakt. Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 mij kunstwerk lelijk is het weet ik eigelijk doe ik alles met paint als ik een een tekennig maak of een leuk plaatje zie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.