Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Free RunninG! een nieuwE urbaN sporT! De 3 jonge jongens Sebastian , JeromE , Stephane uit frankrijK Hebben 4 jaar getrainD! , 1 agustus kon je op DiscoverY "Jumþ LondEn" zieN HieR zag je De 3 jonge jongeS 8 monumenteN/gebouwEN! ,, afspringeN , stunteN! enZ! kledinG! -Sport trui -Sport broek -Sport schoene MerkeN Puma , Adidas, Nike en overigE! De spoRT is afgeleiD van Ninja TruuCs + AteletieK ,, Je conditie moET egt Heel erg goed zIJN geconcentreeRD enZ B) Ik doe zelF ook Free RunninG ik ben beziG meT een Team,, Intresse in Free runninG add me: rtijms(at) msn DOT com !! ,, Ik zal je veeL info GevEN wat je moeT doen Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 hieR ninjA truuC! WaLL Run! :o Reageren
Tegh Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Lijkt op wat die gaste uit die franse film 'Yamikasi' doen ( volgens mijn doen zij het ook in het echt) Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Lijkt op wat die gaste uit die franse film 'Yamikasi' doen ( volgens mijn doen zij het ook in het echt) ze doen het in het egT! alleen het is dodelijke sport :o Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Tja, dat is wel zo! Stel je touw knapt . Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Met freerunnin' zijn er geen touwen ze gebruiken gewoon stenen, hekjes vastehoudeN! hier nog een plaatjE! :rolleyes: Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Wat? Dan is die sport hartstikke gevaarlijk! Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Wat? Dan is die sport hartstikke gevaarlijk! Free running is een dodelijke sport! Sebastian , Jerome , Stephane uit Frankrijk zeggen dit: 1 verkeerde val kan fataal zijn ( dodelijk ) je moet egt goed balanceren! Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Brr, en dat wil jij dan ook doen? :blink: :unsure: :huh: :o Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Brr, en dat wil jij dan ook doen? :blink: :unsure: :huh: :o ik doe het al Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Pfieuw, lijkt mij doodeng! Reageren
Melchior Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Ah, sh*t, dat had ik nog willen zien op Discovery ja, nou pech... Echt doodeng, ik zou het voor geen goud durven... Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 hoe hoog is dat dat dan ongeveer? Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 8 / 12 meter ! Reageren
Le Freak Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Niet zo aanstellen jongens.. Deze mensen hebben al jaren geoefend natuurlijk, als jij een paar maanden oefent spring je ook van hogere dingen af als dat je nu druft! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.