Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Je moet eerst kleine dingen oefenen , Niet metteen van een flat 2 hoog afspringen! Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 weet je wat vet is van een 10 meter hoge duikplank afspringen... ik had een weddenschap met iemand en daarvoor heb ik wel weer 25 euro verdient het lijkt ook dan eeuwen te duren voordat je bij de grond bent Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Naah valt best mee! :o Bij mij gaat alles snel , gister bij een big boss ging ik op me ... Dat komt omdat je geen concetratie heb! Je moet egt goed concentratie hebben! Best is ook om Yoga te doen Reageren
Timovich Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Klink wel leuk deze sport, alleen zou ik het zelf nooit doen!!! En owhja heb je nou eindelijk die shifttoets gefixt? :lol: Reageren
Chi Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Free RunninG!een nieuwE urbaN sporT! De 3 jonge jongens Sebastian , JeromE , Stephane uit frankrijK Hebben 4 jaar getrainD! , 1 agustus kon je op DiscoverY "Jumþ LondEn" zieN HieR zag je De 3 jonge jongeS 8 monumenteN/gebouwEN! ,, afspringeN , stunteN! enZ! kledinG! -Sport trui -Sport broek -Sport schoene MerkeN Puma , Adidas, Nike en overigE! De spoRT is afgeleiD van Ninja TruuCs + AteletieK ,, Je conditie moET egt Heel erg goed zIJN geconcentreeRD enZ B) Ik doe zelF ook Free RunninG ik ben beziG meT een Team,, Intresse in Free runninG add me: rtijms(at) msn DOT com !! ,, Ik zal je veeL info GevEN wat je moeT doen Niet lullen, Rickstar. De sport (Le Parkour; Freerunning is bijnaam) is gevonden door de maker van leparkour.com en het heeft weg van turnen en atheletiek. In principie kun je gelijk al beginnen met Le Parkour, maar klein beginnen is geadviseerd. Begin met hekjes en houten schuttingen ( Die uit planken bestaan waar je op kunt klimmen). Ook raad ik je aan een zware fysieke sport te beoefenen zoals Kung-fu, Ballet, Turnen, Windsor Pilates of Yoga. Le Parkour hoeft niet meteen dodelijk te zijn. Vandaag nog viel ik van een dak af ( +/- 3 meter hoog, moest een bal van het dak halen) en ben zonder kleerscheuren weggekomen. Je moet natuurlijk wel enige klimtechnieken bezitten om bij de mooiste plekjes te komen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 is het niet vergelijkbaar met Jackass op MTV met al dat soort rare dingen zij doen dat ook en andere dingen Reageren
Chi Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 is het niet vergelijkbaar met Jackass op MTV met al dat soort rare dingen zij doen dat ook en andere dingen Ik zou het niet echt kunnen vergelijken. Bij Jackass gaat het juist fout en da's grappig.. Als het hier fout gaat.. is het minder grappig <_< Volgens mij is Freerunning wat extremer dan Jackass.. Tenzij je met hekjes bezig bent, want daar is IMO geen gevaar bij. Reageren
Melchior Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 weet je wat vet is van een 10 meter hoge duikplank afspringen... ik had een weddenschap met iemand en daarvoor heb ik wel weer 25 euro verdient het lijkt ook dan eeuwen te duren voordat je bij de grond bent Da's wel chill als je alleen van die 10 meter hoge duikplank moest sprinegn, 25 Euro voor alleen dat?! Reageren
Tegh Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 (bewerkt) weet je wat vet is van een 10 meter hoge duikplank afspringen... ik had een weddenschap met iemand en daarvoor heb ik wel weer 25 euro verdient het lijkt ook dan eeuwen te duren voordat je bij de grond bent zeker in het sloterparkbad ---Ontopic--- R!ckstar wat voor dingen heb je dan onderandere gedaan? Hekjes/bomen/ schoolgebouwen? Bewerkt: 8 augustus 2004 door Tegh Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 ik ben nou bezig heemskerk! dorpjes enz ik ga met een maat naar amsterdam gaan we het ook daar doen! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Veel suc6 ermee hoor maar doe voorzichtig he Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 (bewerkt) ik ga het ook eens proberen ik heb een jaar geleden ook op turnen gezeten en dat was nooit een probleem ik was vroeger ook goed in klimmen vooral in bomen klimmen en wij hebben bij ons over de schutting kan je ook goed klimmen naar de garage van de buurman ik kan trouwens nooit zo hard vallen dat ik dood ga want het denk ik 2/3 meter hoog Bewerkt: 11 augustus 2004 door tim13 Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 (bewerkt) Ik kan al een klein beetje wall run Bewerkt: 20 augustus 2004 door tim13 Reageren
Pete-R Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) Lijk mij echt een stoere sport dat JE LEEF MAAR EEN KEER ja toch? Als je op breakdance is dat ook een zware fysieke sport? Bewerkt: 31 augustus 2004 door petersmurfje Reageren
Q Dude Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik hou het wel bij mijn BMX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.