Jump to content

Pc blijft vast zitten..hulp nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey..Ik zit met een heel vervelend probleem,Mijn computer blijft vastziten als ik hem opstart,ik word dan ingelogd en dan doet die niks meer behalve taakbeheer maar dat doet die ook niet goed,veillige modus helpt ook al niet,kan iemand mij helpen?. PS:ik zit nu natuurlijk op een andere pc hé (voor de slimme mensen hier) ;)

Geplaatst:
kun je ook niet bij het systeem herstel komen?
Jah dat heb ik al gedaan maar dat werkt ook niet, Vraag beter uitgelegd: Mijn pc blijft dus altijd vast zitten als ik hem aan zet en ben ingelogd,Ik kan niet op de START knop druken want dan zie je die zandloper,en nee dit duurt ook geen tijdje want hij blijft zo. (ik heb hem laatst een uur laten laden) Ik kan ook niet scannen of het een virus is enzo.Ik kan niks meer doen op mijn pc,geen programma's laden etc etc. :N
Geplaatst:

Heb je belangrijke data op je PC staan ?, zo nee is het misschien handig even je hardeschrijf te formateren. Ik denk namenlijk dat dit een software probleem is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...