Jump to content

traag

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi allemaal ik heb een computer 3.2 ghz 1024mb ram en als ik bijv. met de rechtermuis knop op een simpel bestand doe een txt bestand of zo dan duurt het heel lang voordat er zon menu komt, weet iemand hier iets op? Ik heb nog genoeg werk geheugen over en ook nog genoeg gb's.

weet iemand hier iets van? alvast bedankt.

Geplaatst:

Eerste post als ML. :)

Misschien is het goed om je PC een keer te degragmenteren. Dan wordt alles weer netjes op een rij gezet op je harde schijf. Succes is niet verzekerd, maar het is tenminste een poging waard.

Geef anders een draai aan je virusscanner, of ga er eens langs met een spywarescanner zoals Ad-Aware. Je hebt een stevige PC, dus er moet wel iets mis zijn...

Succes ermee,

Gunslinger

Geplaatst:

PC rebooten ...

Alles opnieuw erop zetten etc ... wordie heel snel van ... (soms werkt het ook om je pc van binnen te stofzuigen) al het stof weg halen ... Pas wel op voor losse onderdelen !

Greetz GizmO

Geplaatst:

Nooit de stofzuiger in een PC doen !.

Een stofzuiger wekt statische velden op en dat is zeer slecht voor je PC, ook heeft het hier niks mee te maken. Als je je PC sneller wilt maken moet je kijken of je niet extreem veel bestanden op je PC heb staan (200GB ofzo) en daarna de tips opvolgen in de eerste posts.

Dan moet het helemaal goed komen.

Suc6

@Gizmo

Als je de PC kast schoon wilt maken kun je het met een borsteltije of met een droog doekje doen ;)

Geplaatst:

ik heb al heel vaak gedefragmeteerd en hitman pro laten scannen maar niets hielp, en ik haal mijn computer niet uit elkaar, is er geen andere oplossing?

Geplaatst:

Naar een dichtbijzijnde computerwinkel gaan en hem laten testen. Dat lijkt me dan nog een oplossing, tenzij je ook weet hoe je je computer moet formatteren, als je dat wilt.

Geplaatst:

:o ik heb het nog nooit met me pc gedaan ... maar een vriend van me ... en bij hem werkte het perfect :o

Bedankt voor de tip ik zal het nooit gaan proberen :puh:

Greetz GizmO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...