Froop Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Nee het zijn geen paaseieren maar grappige eggs die ze verstoppen in Photoshop! Houd Ctrl ingedrukt -> Help -> About Photoshop. (Het hangt af welke versie je gebruikt) Shift + Ctrl + Alt en ga naar dat pijltje in het layer pallet en klik op Pallette Options Dan krijg je dit te zien: Bij elke photoshop zijn ze anders. (een paar dacht ik) Bewerkt: 30 oktober 2005 door Froop Reageren
bjorn13 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Mijn ziet er ook zo uit: Reageren
TubS Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik krijg ook dat poppetje, leuk gevonden Reageren
Timovich Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Bij ImageReady werkt het iig niet Reageren
.Exorcist Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Bij ImageReady werkt het iig niet Staat ook duidelijk Photoshop hé. Ontopic:Welke versie van Photoshop hebben jullie dan? ik heb cs 2 maar ik kan nog niet uit proberen want me pc doet het niet. Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dit ziet er niet echt uit als een EE, tenminste bij mij niet: Reageren
Thabit Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik denk dat dit geen easteregg is, meer gewoon een grappig plaatje als voorbeeld . Reageren
Upstream Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ctrl indrukken, help/about photoshop dan krijg je: heb hem niet zelf gevonden, tijdje geleden ergens gelezen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Mijn ziet er ook zo uit: Ik denk niet dat dit een 'EE' is, maar eerder gewoon een bestaand plaatje wat erin zit, net als ze in Works zitten etc. Reageren
Gino Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Haha ik krijg er een van een aap in een ruimtepak Reageren
NickDrake Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Haha ik krijg er een van een aap in een ruimtepak me 2 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik krijg dit: Dom plaatje vind ik . Reageren
kortman_8 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik heb de zelfde als Bas. Vind het wel grappig. Reageren
Eli R Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mijn ziet er ook zo uit: Ik denk niet dat dit een 'EE' is, maar eerder gewoon een bestaand plaatje wat erin zit, net als ze in Works zitten etc. Tuurlijk is die shit wel een easter egg, een normaal iemand vind dit niet, en kijk wat er op die knop staat, begone, dat betekent, ga weg of verdwijn(in dit geval dus), plus dat het een tovenaar is. Snap je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.